زمان تشییع آرش میراحمدی مشخص شد

مراسم تشییع و خاکسپاری آرش میراحمدی، بازیگر تئاتر و تلویزیون فردا پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم این بازیگر روز شنبه، یکم مهر ماه ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ در مسجد حجت ابن الحسن (عج) واقع در خیابان سهروردی شمالی برگزار می‌شود.

از آن جا که تعدادی از بستگان این بازیگر در شهر شیراز و خارج از کشور زندگی می‌کنند، برگزاری مراسم به روز پنج‌شنبه موکول شد تا آن‌ها بتوانند خودشان را به بهشت زهرا (س) برسانند.

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که از چند روز پیش در بیمارستان بستری بود، دیروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور درگذشت. این اتفاق به دلیل پایین آمدن سطح گلبول‌های سفید خون و مشکلات تنفسی آرش، رخ داد. میراحمدی، از هفته گذشته، در بخش آی. سی. یو بیمارستان بستری شده بود و تحت معالجه پزشکان قرار داشت.

این بازیگر از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود.

میراحمدی کارش را در تلویزیون در برنامه «نوروز ۷۲» با علی عمرانی و مهران مدیری آغاز کرده بود. او متولد ۴ تیر۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنر‌های نمایشی از دانشکده هنر‌های زیبایی دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

این بازیگر در برنامه‌های خنده بازار، محله گل و بلبل و سریال بچه محل هم بازی کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۳:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
چقدربازیگردوست داشتنی بودن هنرنمای هاش روتوخنده بازار هیچ وقت یادمون نمیره خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
ارش عزیز همیشه توی قلب ما هستی چه غریبانه سفر کردی ای عزیز
Iran (Islamic Republic of)
محمود..
۰۱:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام کاشکی بفهمیم مردن فقط برای آقای آرش میر احمدی نیست برای همه ما هم هست فقط به نوبت به نوبت پس واقعا چرا ؟؟؟ هوای همدیگه رو داشته باشیم خیلی زود دیر میشه .....خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
وجدان بهترین دادگاه بدون قاضی
۰۰:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
نور به قبرش بباره ، حتی اگه یه لبخند هم به صورت کسی آورده باشه ، لایق بهترین های آفرینش بوده
United States of America
Mohanna
۲۳:۵۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
امسال واقعا سال بدی بود با این اوضاع هم ایشون رو هم از دست دادیم امیدوارم الان در جای بهتری باشه کل بچگیمون رو ایشون ساخته بود و شادمون کرده بود :)
Iran (Islamic Republic of)
سعید وثوقی
۱۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
واقعا حیف شد امسال خیلی از هنرمندای خوبمونو از دست دادیم من ارش خانو تو برنامه گل وبلبل دیدم واشنا شدم واقعا کارهاشو دوست داشتم وهمچنین خودشو حیف کا از دست دادیمش من ازصمیم قلب درگذشت ارش خان رو به خانواده محترم وجامعه هنری کشورمون تسلیت عرض میکنم روحش شاد ویادش گرامی ،
Iran (Islamic Republic of)
سعید وثوقی
۱۲:۳۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
واقعا حیف شد امسال خیلی از هنرمندای خوبمونو از دست دادیم من آرش خان و تو برنامه گل وبلبل دیدم و آشنا شدم واقعا کارهاشو دوست داشتم و همچنین خودشو حیف که از دست دادیمش من از صمیم قلب درگذشت آرش خان رو به خانواده محترم و جامعه هنری کشورمون تسلیت عرض میکنم روحش شاد و یادش گرامی ،
آخرین اخبار