رشد مصرف ۹۸ میلیون کیلووات ساعت برق صنایع در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طبق مستندات، شاهد رشد ۲۲.۶ درصدی مصرف خارج از ساعت پیک صنایع در تابستان امسال بودیم که حدود ۹۸ میلیون کیلو وات ساعت رشد را نشان می‌دهد.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: صنایع بزرگ فقط یک روز در هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ طرح کاهش مصرف را اجرا می‌کردند.

او می‌گوید: سهمیه ابلاغ شده در روز برای مدیریت بهینه مصرف برق صنایع ۵۰ مگاوات در نظرگرفته شده بود که با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده شاهد تحقق ۱۱۱ درصدی آن بودیم.

به گفته او تابستان امسال صنایع همکاری و صرفه جویی مناسبی در راستای پایداری شبکه و تامین برق شهروندان داشتند، افزایش مصرف و کاهش تولید طی ۲ سال گذشته باعث شد تا برنامه ریزی‌های مختلفی از طرف وزارت نیرو برای کنترل بار شبکه و مدیریت مصرف برق در کشور اجرا شود.

شیاری گفت: امسال ۱۴۰ برنامه برای گذر از پیک بار تابستان در راستای رفاه و آسایش عمومی به تمام شرکت‌ها ابلاغ شد،طبق دستورالعمل ابلاغی در تابستان امسال مقرر شد صنایع ضمن اجرای طرح‌های تشویقی درخصوص تعمیرات و تعطیلات در فصل گرم، فعالیت خود را در ساعت ۲۳ تا ۱۱ صبح بدون محدودیت انجام دهند.

به گفته او تابستان امسال در راستای کنترل بار شبکه و مصرف، تعداد چهار هزارو ۴۴۵ پیامک برای تمامی صنایع استان ارسال شده است.

برچسب ها: مصرف برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.