جشنواره شهید رجایی در البرز برگزار شد

دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان البرز دستگاه‌های برتر اجرایی در امر خدمات‌رسانی به مردم استان را معرفی کرد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در این استان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان پس از بارگزاری در سامانه تسما، ارزیابی و مدیریت شده و برترین های سال گذشته در عملکرد دستگاه ها معرفی شدند.
 
شیریزاد با اشاره به برگزاری جشنواره «شهید رجایی» گفت: امسال ۵۱دستگاه اجرایی و  ۱۷ شهرداری در جشنواره شهید رجایی این استان ارزیابی شدند.
 
او افزود:  پس از  بارگزاری مستندات دستگاه های اجرایی استان در سامانه تسما، کار مدیریت این عملکرد توسط سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز انجام و برترین های استان در ارائه خدمات به شهروندان معرفی شدند. 
 
رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی البرز بهره‌‎وری و تعالی، رضایتمندی مردم و عدالت را سه محور شاخص‌های عمومی معرفی کرد و افزود: این شاخص در مجموع یک هزار امتیاز دارد و این امتیاز در هشت معیار تحت عناوین ارتقای بهره‌وری، بهبود و تحول سازمانی، سهولت دسترسی به خدمات، رضایتمندی از خدمات، اطلاع‌رسانی و تبیین، شایسته‌سالاری، توانمندسازی مدیران و کارکنان و شفافیت، که ذیل سه محور یاد شده قرار دارند تقسیم شده است.
 
شیریزاد در خصوص ارزیابی محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی نیز تصریح کرد: ارزیابی شهرداری‌ها، ارزیابی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه، انتخاب دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهور و استاندار البرز، انتخاب دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در تسهیل و ایجاد اشتغال، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نهضت ملی مسکن، ضوابط و آیین‌نامه‌های ابلاغی در خصوص توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ارزیابی ستاد اقامه نماز و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی از جمله محورهای جنبی جشنواره شهید رجایی امسال است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه‌های اجرایی، ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق معرفی دستگاه‌های برتر را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره دانست و گفت: دستگاه‌های موفق در جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی در البرز نیز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار