تصویب ۱۳ لایحه در شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح و نامه‌های واصله با تصویب ۱۳ لایحه شهرداری موافقت کردند.

لوایح شهرداری قزوین مبنی بر توافق شهرداری قزوین و اداره کل راه و شهرسازی پیرامون انتقال ششدانگ اراضی فاز سوم شهرک دانش به نام اداره کل راه و شهرسازی و توافق با وراث میرزا شاعری پس از بررسی جزییات پرونده به تایید اعضای شورا رسید.

بر اساس این گزارش؛ لایحه رایگان کردن خدمات اتوبوسرانی و مدیریت ترافیک در روز دوشنبه سوم مهر ماه پس از بررسی به تایید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

همچنین لایحه تمدید سه ماهه تغییر در روند اعطای یارانه‌ها و اصلاح خطوط اتوبوسرانی در سازمان اتوبوسرانی مشروط به ارائه نحوه عملکرد به صورت هر دوهفته یکبار و لایحه اجاره غرفه‌های واقع در بوستان ملاخلیلا به قیمت کارشناسی پس از بحث و بررسی به تایید رسیدند.

در ادامه جلسه، لایحه شهرداری پیرامون حمایت از تعاونی‌ها و رونق ساخت و ساز در اراضی نه گانه و عظیمیه مبنی بر تعدیل ۴۰ درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی و لایحه خرید اقلام فاوایی جهت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از محل بودجه دولتی و به صورت ترک تشریفات به تصویب رسیدند.

این گزارش می‌افزاید: لایحه شهرداری پیرامون حمایت از تعاونی‌های مشابه مانند تعاونی مسکن پوشینه بافت در مینودر مبنی بر تعدیل ۵۰ درصدی عوارضات مازاد بر پروانه ساختمانی در کمیسیون ماده صد تا پایان سال جاری و لایحه عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری در پرونده ماهان جبارا در کوچه محمدیه به قیمت کارشناسی پس از بررسی به تصویب رسیدند.

همچنین، لایحه دوفوریتی اختصاص مبلغ سه میلیارد تومان جهت ایجاد بازارچه‌های دائمی ویژه بانوان سرپرست خانوار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از بودجه دولتی و لایحه ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری پرونده خانم ملیحه هاشم پور مبنی بر تغییر کاربری از مسکونی به تجاری پس از بررسی اعضا مورد موافقت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، لایحه شهرداری مبنی بر رفع اشرافیت تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع) به بوستان مادر و کودک نسبت به ساخت دیواره جهت مرکز ارتباطات زیر ساخت مخابرات به طول ۵۰ متر رونده و ساخت دیوار پوششی پل امام رضا (ع) مجوز انجام مناقصه برای ساخت دیوار پل امام رضا تصویب شد.

لایحه دو فوریتی شهرداری قزوین هم  پیرامون افزایش اعتبار تکمیل ساختمان‌های اداره حقوقی و احداث مرکز پایش تصویری با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ادامه پروژه مورد موافقت قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار