در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کارنامه آزمون وکالت منتشر شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارنامه آزمون وکالت به همراه کلید سؤالات و پاسخنامه در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش با بیان اینکه کارنامه آزمون وکالت به همراه کلید سؤالات و پاسخنامه در اختیار داوطلبان قرار گرفته، گفت: در همه آزمون‌هایی که برگزار می‌شود تعدادی از داوطلبان به کارنامه خود اعتراض دارند که با تطبیق کارنامه و پاسخنامه بررسی و پاسخ داده می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش بیان کرد: این گونه سؤالات مرسوم بوده و در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور، زمانی برای درخواست‌ها اعلام می‌شود که برای آزمون وکالت هم تا دیروز فرصت بوده و درخواست ها بررسی و به هر فرد بصورت جداگانه پاسخ داده خواهد شد.

بسیاری از متقاضیان آزمون وکالت بعد از اعلام نتایج از تغییر درصد‌ها خبر دادند و از مسئولان درخواست رسیدگی مجدد را کردند. داوطلبان طبق کلید اعلامی توسط سازمان سنجش و بررسی کلید درصد‌های بالاتری نسبت به درصد‌های سنجش را اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۲:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
خسته شدیم ازبس ازمون دادیم این چه مسخره بازی درست کردن ماکه نیستیم بببنیم یه باره میگن نتایج اعلام شد بعدنگاه میکنیم میبینم نوشته به حدنصاب نرسیدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
تا کی ازمون؟کی بالاخره کانون منحل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
همه میدانیم که ناعادلانه ترین معیار برای سنجش معدل دروس مقطع دبیرستان است،
تنها معیار عادلانه کنکنور سراسری بود که متاسفانه و متاسفانه مافیای پشت حذف کنکور عمدا هرسال سوالات را لو میدادند تا بتوانند دستاویزی برای حذف آن داشته باشند.
در کشور ما هم معیار سنجش آزمون و خطا ست. ونظر کارشناسی وجود ندارد، در آینده نزدیک خواهید دید که به سر علم ودانش در ایران چه خواهد آمد، اولینش حذف کنکور وکالت بود، دومینش حذف تدریجی کنکور و همینطور میرویم به سوی بیسوادی مطلق،
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۲۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
ما دهه ۶۰ و دهه هفتادی‌ها ۱۲ سال درس خوندیم ۴ سال کارشناسی مابقی بماند در آن ۱۲ سال درس خواندن در مدارس تا گرفتن دیپلم تمامی درس‌ها را به صورت آزمون‌های تشریحی پاسخ دادیم و قبول شدیم و با این روش ساخته شدیم،حال پس از ۱۲ سال فارغ از حتی یک سال آموزش تست زنی یک باره با غولی به نام کنکور ،تستی،وبا هزاران مشکل موجود مواجه میشویم،این بماند در دانشگاه هم به همینگونه درس میخوانیم،و مدرک میگیریم اما آخر باید در آزمون های وکالت، قضاوت،سردفتری و... چند سال کلاس و مطالعه وآشنایی با تست زنی و شکست بسیاری از جوانان در آزمون های بسیار غیر استانداردو...حتی مهندسین ما هم با آزمون‌های نظام مهندسی و غیره سر و پنجه نرم میکنیم. سیستم آموزشی کشور از پایه غلط است چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها نحوه آموزش کاملاً با مشکلات بسیاری موجود است
آخرین اخبار