گره از مشکلات ۱۵ واحد دامداری و تولیدی در همدان گشوده شد

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان در بیست و سومین جلسه خود با بررسی کارشناسانه و رایزنی با بانک ها و برخی از دستگاه های مرتبط گره از مشکلات فرا روی ۱۵ واحد شامل دامداری و تولیدی این استان گشود.

استاندار همدان روز سه شنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: ۱۵ مصوبه در این نشست بحث، بررسی و تصویب شد که ۱۱ واحد آن پرورش مرغ گوشتی بود.

او گفت: بدهی این ۱۱ واحد پرورش مرغ گوشتی سر رسید شده بود که مقرر شد ۱۰ درصد اصل بدهی پرداخت و مابقی تا پایان اسفند امسال پرداخت شود.

استاندار همدان گفت: همچنین یک واحد سردخانه در شهرستان رزن مشکل سررسید داشت که باید ۱۰ درصد اصل بدهی را پرداخت کند و یکسال امهال برای تسویه وام سررسید شده برای این واحد پیش بینی شد.

قاسمی فرزاد گفت: واحد پرورش گاو شیری در نهاوند نیز که مدت زیادی از بازپرداخت وام آن سپری شده بود و مقرر شد ۲۰ درصد بدهی پرداخت و تا پایان سال مابقی تسویه شود.

او گفت: درباره واحد تولیدی نایلون هم که بدهی سررسید شده داشت مقرر شد هفت و نیم درصد اصل بدهی را پرداخت کند و مابقی در طول پنج سال تسویه شود.

بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در حوزه صنعت و معدن استان طی ۱۸ ماه گذشته و در دولت سیزدهم احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است.

 

برچسب ها: دامداری ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.