۴۵۲ مددجوی کمیته امداد استان سمنان به خودکفایی رسیدند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۵۲ نفر از مددجویان، با دریافت وام اشتغال‌زایی و اجرای طرح های اشتغال، به استقلال مالی و خودکفایی رسیدند.

سیادتی گفت: خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی ۴۵۲ مددجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان طی ۲ سال گذشته و در دولت سیزدهم محقق شد.

وی با بیان بیان اینکه پرداخت تسهیلات به منظور حمایت مالی در راستای اشتغالزایی از جمله ‌راهبردهای منجر به خودکفایی مددجویان است، ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مجریان طرح‌های اشتغالزایی و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا اوایل شهریورماه پرداخت شد.

سیادتی با بیان این که شتابی برای خروج خانواده‌ها از چرخه حمایتی امداد و به صرف اجرای یک طرح اشتغالزایی وجود ندارد، گفت: رویکرد این نهاد این است که تا حصول اطمینان کامل از خودکفایی و توان اداره اقتصادی و معیشتی از سوی متقاضی، مددجو نباید از زیر پوشش خارج شود.

وی ابراز داشت: کمیته امداد ۲ مولفه نظام هدایت شغلی کارشناس‌محور و نظام راهبردی کارآفرینی را توامان در دستور کار قرار دارد و بر حسب آن هم اهداف اساسی دیگری را که یکی از آنها اتصال همین مشاغل خرد و زودبازده با راهبران ملی و در سطح وسیع تر است، دنبال می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.