استفاده شهروندان یزدی از اتوبوس‌های بی آر تی در آینده

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: حداکثر اقدامات برای اجرای طرح بی آرتی انجام شده است و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اجرای پایانه امام خمینی (ره) که در ادامه مسیر طرح بی آر تی است نیاز به اصلاحیه بودجه داشت که شهرداری بتواند هزینه پیمانکار را پرداخت کند و کار پایانه امام خمینی (ره) که برای اجرای طرح بی آر تی است را به اتمام برساند تا در بخشی از شهر طرح بی آرتی اجرا شود.

او افزود: به همین دلیل کمیسیون با اصلاحیه بودجه موافقت کرد و با مشروط بر تصویب و تایید در صحن علنی این اصلاحیه انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: بی آر تی یکی از طرح‌هایی است که چند مسیر مشخص می‌شود تا مردم با استفاده از اتوبوس و در سریع‌ترین زمان به مقصد برسند  و مقرر شد دو پایانه امام خمینی (ره) و سه راه شحنه به عنوان توقف گاه هایی برای این اتوبوس های سریع السیر باشند.

سیفی در خصوص کمیته حسابرسی نیز گفت: اخیرا بخشنامه‌ای از وزارت کشور ابلاغ شده  که طبق آن باید نحوه حسابرسی و آیین نامه جدید حسابرسی برای ضوابطی که وزارت کشو ابلاغ کرده، انجام شود.

رئیس کمیسیون بودجه گفت: خوشبختانه اعضای کمیته حسابرسی در کمیسیون بودجه معرفی و در صورت تصویب شورای اسلامی شهر، کمیته حسابرسی برابر آیین نامه جدید ابلاغیه وزارت کشور شروع به کار می کنند و بحث حسابرسی شهرداری را پی خواهند گرفت.

سیفی همچنین در خصوص فروش املاک مازاد شهرداری جهت اجرای طرح‌های عمرانی برای تملک پلاک‌هایی که در طرح قرار می‌گیرد گفت: این لایحه مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت تا با فروش این املاک طرح‌های عمرانی شهرداری که نیاز به تملک املاک دارد، اجرایی گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار