یوسفی:

بازی آبرومندانه نتیجه خوبی برای پرسپولیس برابر النصر است/ گل محمدی باید روحیه بازیکنان را تقویت کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم اگر بتوانیم آبرومندانه برابر تیم النصر بازی کنیم نتیجه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

رحیم یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم النصر عربستان اظهار کرد: این بازی تماشاگر ندارد و آن قدر جالب نیست، چون پرسپولیس با تماشاچی‌اش بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد. پرسپولیس تیم خوبی است و دوست داریم بازی را پیروز شود، اما با شرایطی که تیم النصر با حضور  بازیکنان مطرح دارد خود به خود روی بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد و  خدا کند که بازیکنان شوکه نشوند.

او افزود: رونالدو در ۱۸ قدم خیلی خطرناک است و در زدن ضربات سر تبحر دارد و اگر اجازه بدهند که النصری‌ها برای رونالدو توپ ارسال کنند مطمئن باشید که این بازیکن از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند.

یوسفی درباره تقابل بازیکنان پرسپولیس با یاران رونالدو گفت: به طور کلی ما همیشه با تیم‌های عربی مشکل داریم، چون آن‌ها نترس بازی می‌کنند و تکنیک و سرعتشان خوب است و این توانایی را دارند که یار مقابل خود را دریبل بزنند. آن‌ها هر لحظه می‌توانند موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کنند. قبلا بازیکنان پرسپولیس هم این کار‌ها را خوب انجام می‌دادند، اما چند سالی است که تک ضرب کار می‌کنند و خیلی رو به عقب بازی می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند هم به این بازی می‌رسد، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر بیرانوند یک پا هم نداشت در این بازی حضور پیدا می‌کرد. هر بازیکنی آرزو دارد برابر تیم‌ها و بازیکنان خوب عملکرد خوبی داشته باشد و مطمئن باشید که این بازی خوبی می‌شود. اگر پرسپولیس بتواند از عهده  النصر بربیاید کار بزرگی کرده است.  

او درباره اینکه استقبال مردم از رونالدو را چطور دیده است، بیان کرد: استقبال کردن و مهمان نوازی خوب است، اما مزاحمت ایجاد کردن قشنگ نیست. من شنیدم النصری‌ها به علت ازدحام جمعیت نتوانستند تمرین کنند و این امر بهانه‌ به این تیم عربی می‌دهد. این مسئله از یک لحاظ خوب است که نتوانستند تمرین کنند، اما در کل یک مشکل برای این‌ها درست شد.

یوسفی درباره اهدای فرش نفیس به رونالدو از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: این مهمان نوازی را نشان می‌دهد به علاوه اینکه رونالدو به ایران آمده و شاید دیگر پایش به اینجا نرسد. اگر النصر به ایران نمی‌آمد شاید هیچ وقت رونالدو به ایران نمی‌آمد. حالا یک خاطره خوب برایش می‌ماند.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و النصر اظهار کرد: به نظرم نتیجه بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد. اگر بتوانیم آبرومندانه بازی کنیم نتیجه خوبی برای ما محسوب می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش گل محمدی از نبیل باهویی در این بازی استفاده می‌کند، گفت:  کادر فنی شرایط را باید نگاه کند و ببیند که کدامیک از بازیکنان توانایی بازی کردن را دارند تا از آن‌ها استفاده کند. مطمئن باشید هر بازیکنی که در ترکیب می‌گذارند با آن کار کردند و یک دفعه یک مربی، یک بازیکنی که با او کار نکرده را در زمین مسابقه نمی‌گذارد.

او در پایان اظهار کرد: اگر من خودم در آن شرایط قرار داشتم سعی می‌کردم آرامش بیشتری به به تیم ترزیق کنم و گل محمدی باید از لحاظ روحی و روانی هم روی بازیکنان کار کند و به آن‌ها بگوید این بازی عادی است و روحیه بازیکنان را بیشتر تقویت کند که تحت تاثیر بازی حریفشان قرار نگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
پایان مانور تیم‌های فوتبال باشگاهی کشورهای آسیایی مخصوصا ایران است
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
پرسپولیس بازنده این بازیه بدون شک...
پرسپولیس وقتی بازی رو باخت که مدیر عامل پرسپولیس قبل بازی میره به بازیکن حریف یادگاری میده و استقبال گرم میکنه...هیچ جای دنیا همچین رفتاری مشهود نیست...
مدیر عامل باشگاه نهایتش برای مهمانوازی بهتر بود حین شروع بازی یا بعد از بازی هدایا بده نه قبل شروع بازی که روحیه تیم حریف رو به این خود تحقیری افزایش بده و تیم خود رو اینچنین کوچیک و تحقیر کنه...
بنده استقلالی هستم ولی این بازیها بین المللی دیگه رنگ مهم نیست و ملی محسوب میشه...ما هم دوست داریم پرسپولیس موفق بشه تو این نبرد اما مدیر عامل پرسپولیس کاملا غیر حرفه ای تیم خود رو تحقیر کرد و بدون شک پیروزی از آن یاران رونالدو هست.
افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
آبروریزی بزرگی هست که چنین بازی بزرگ و تاریخی بدون تماشاگر برگذار شود.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
یادم رفت به هوادارن گوشتزد کنید فوتبالیست‌های ما رو تشویق کنند نه النصر و ونابود رو چون خودتون رو کوچیک میکنید واونا شما رو نگاه هم نمی‌کنند چون از طرز نشستن در سالن واز طرز نشستن تو اتوبوس معلوم بود جوانان ما دنبال اتوبوس خودشون رو کوچیک کردن میدویدن رونالدو اصلا بیرون رو نگاه نمی‌کرد
ضمنا اون قالی ابریشم وبسیار ظریف بود دیدید چقدر شل وظایف وکم وزن بود فکر نکنید ۵۰۰ میلیون اون ابریشمی و۳ الی ۴ میلیارد قیمتش واسه چی بهش این جنس گرانقبمت رو هدیه دادین وقتی واسه امام حسین ونیازمندان خرج میشد یکسری وطن فروش غر غر میکردن بیشتر از این یک عده ذوق زده نشین وهتل یک شب ۳۰ الی ۴۰ میلیون وهدیه های گرانقیمت اجاره وهدیه برا دیدن یک فوتبالیست هدیه نکنید اونا برا شما تره خورد نمی‌کنند اومدن شما رو ببرن و برن خود تحقیری تا این حد نوبره والله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
بابا خودتون رو کوچیک وسطح پایین فرض نکنید انرژی مثبت به خودتون وتیمتون بدید بگید ما می‌توانیم به لطف خدا پیروز بشیم تمرکزتان روی بازی مثل یک جنگجو باشه فکر نکنید باکی بازی میکنید فکر می‌کنید برای آبروی خودتون وجامعه خودتون می‌جنگید فرد گرا نباشید فرا ملتی خودتون فوتبال کنید اگر ونابود میتونه یک اسطوره از خودش بسازه پس شما هم میتونید مگه کیه یک انسان فقط توانایی‌هاش رو بکار گرفت پرورش داد شما هم به توانایی‌های خود فکر کنید نه مهاجم روبروتون خودتون رو تحقیر وکوچک فرض نکنید شما میتونید به لطف خدا یک اسطوره باشید اگه به خودتون باور داشته باشید نه به رونالدو.
انشاالله موفقیت وتوانایی قوی شماها رو امشب ببینیم ملت دعاگوی شما هستن موفق باشی اما به توکل ولطف خدا.الله یادتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
پرسپولیسی نیستم اما برای پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با افتخار آرزوی پیروزی و سربلندی دارم و از این حرکت کسانی که اینچنین دنبال کاروان تیم النصر میدویدند باید تأسف خورد اینکه رونالدو بزرگترین فوتبالیست همراه این تیم بوده به جای خود اما هدف دیدن این ستاره فوتبال هست که به این شکل در شأن هیچ کدام نبود واقعاً اگر عاشق فوتبال هستید باید استقبالی بهتر و بیشتر از این از تیم پرسپولیس که در این مسابقه تیم ملی ما دیده می‌شود باید استقبال وتشویق کنیم......پرسپولیس تیم بزرگی است و برنده وسربلند از این مسابقه گذر خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
امشب النصر برنده میشه مردم میریزن بیرون شادی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
برو دیوار نگاه کنید دوچرخه رونالدو ویلا که قرار بود رونالدو اجاره کنه استخر آب رونالدو اجاره کرده یک هفته بماند ایران نامش میشه رونالدو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
دیگه آبرویی اینهایی که رفتن دنبال اتوبوس النصر نزاشتن متاسفم برای یه عده بی فرهنگ و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
وقتی نماینده های حزب الهی و ولایت مدارمجلس برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی از هم سبقت میگیرن جای ایراد به این افراد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
بازی آبرومندانه?
امشب آبکش میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
هنوز بازی شروع نشده توپ بارون میشیم استرس تیم 100درصد بالا
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۲:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی پرتغال در 2020 به تساوی 1-1 رسید این رونالدو هم ان رونالدوی سه سال قبل نیست و بقیه بازیکنان هم آنچنان معروفیتی در سطح جهان ندارند که از این تیم بترسیم. پرسپولیس میتواند یک مساوی از این تیم بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
النصر پرسپولیس رو میبره خیلی راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه عده‌ای سنگنوردی بیا برو داخل هتل دنبال ماشین وووووتا آخر آبروریزی شد داخل ایران براه يک بازیکنان النصر رونالدو چی شد کم یا زیاد کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
نه عمو ،پدر النصر رو می سوزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
به امید پیروزی حق بر باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
وقتی یک مشت به اصطلاح مسئول ، با بی غیرتی و بی جنبگی ، ملت ایران را در برابر یک فوتبالیست بیگانه به شدت تحقیر میکنند ، بعیده روحیه ای برای غلبه بر النصر باقی بماند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
درویش ، باید بخاطر بی غیرتی و حضور و رفتار خارج از نزاکت دخترش در جلسه خصوصی با رونالدو ، پاسخگو باشه ! مگر دختر بی هنر این مردک ، چهره ورزشی و یا عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده که در این جلسه حضور داشته ؟ بی قانونی علنی تا کِی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
تیم پرسپولیس قویه ولی این همه استقبال و پایکوبی و تشویق واسه تیم مقابل میکنیم تمام روحیه تیم پرسپولیس گرفته میشه نباید انتظار برد داشته باشیم حالا خواهیم دید چجوری بمباران میشه تیم پرسپولیس همش مقصر خودمان هستیم باعث میشیم تیممون امشب نتونه از پس این این تازه به دوران رسیده بر بیاد!!!! قابل توجه مسولین و تعدادی از مردمی که دیروز نباید چنین استقابلی از اینا میکردید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
کاملا درسته با این اتفاقا بعد از بازی همین اتفاق میافته هرکی موافقه لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
کاملا همینطوره خودمون باعث ضعف خودمان میشیم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
وقتی مدیر عامل پرسپولیس میره قبل بازی به بازیکن حریف هدایا میده و استقبال گرم میکنه یعنی افزایش روحیه تیم حریف و تحقیر تیم خودی...
بدون شک پرسپولیس بازی رو میبازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
فوتبال چه فایده ای جز هدر دادن پول بیت المال دارد
آخرین اخبار