بررسی ظرفیت‌های رسانه‌ای مناطق مختلف استان کرمان

ظرفیت‌های رسانه‌ای مناطق مختلف استان کرمان در نشست اعضای شورای اسلامی استان با مدیرکل صداوسیمای کرمان بررسی شد.

 رییس شورای اسلامی استان کرمان به طرح مشکلات تولید محتوا و پوشش اخبار، توسط خبرنگاران آزاد، پرداخت و در عین حال، پوشش زنده اخبار و مناسبت‌هایی همچون، تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی از روستا‌های دور و نزدیک استان را از اقدامات تحسین برانگیز رسانه ملی و استانی برشمرد.

عزیزآبادی همچنین، به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و روستا‌ها را ظرفیت‌های مناسبی برای تولید محتوا‌های رسانه‌ای مرتبط با انتخابات عنوان کرد. 
مدیر کل صداوسیمای کرمان هم به فعالیت ۱۷۰ شبکه رادیویی، تلویزیونی، سراسری و استانی اشاره کرد و گفت؛ همواره برای انعکاس هر چه بهتر صداو تصویر، فرستنده‌های استان در حال به روز رسانی هستند. 

 علیرمضانی به پخش زنده عزاداری از ۱۳۸ نقطه در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: هر چند در استان پهناور کرمان، کار سخت است اما صداوسیما حداکثر ظرفیتش را با استقرار خبرنگاران و ساخت برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی، در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس مشکلات، و خواسته‌های مردم، بکار گرفته است. 

وی گفت: با پیشرفت‌های حاصل شده، امکان برقراری ارتباط زنده خبرنگاران آزاد، با شبکه‌های سراسری بویژه شبکه تازه تاسیس خبر ۲ فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار