پوشش رسانه‌ای جشنواره نمایش‌های آیینی در معرفی چهره فرهنگی چهارمحال و بختیاری اثرگذار است

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در شهرکرد به معرفی مطلوب چهره فرهنگی استان کمک می‌کند، گفت: استفاده از این ظرفیت هنری تقویت نشاط اجتماعی را نیز به همراه دارد.

سید محسن حسینی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: معرفی چهارمحال و بختیاری به کشور از جمله وظایف صداوسیما به شمار می‌رود و هدف از این معرفی آن است که استان خوب دیده شود و ابعاد مختلف آن به شکل مطلوبی به نمایش درآید.

وی نشان دادن توانمندی‌های استان در عرصه‌های مختلف را نیز از برنامه‌های اصلی صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری دانست و تصریح کرد: میزبانی شهرکرد از بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی ظرفیت مناسبی است تا جلوه‌ای از پویایی شهر و استان به نمایش گذاشته شود.


بیشتر بخوانید


حسینی اظهار داشت: این رویداد هنری نه تنها در بعد فرهنگی اثراتی ماندگار برجای خواهد گذاشت بلکه رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان در حوزه آیینی و به ویژه در شاهنامه‌خوانی و تعزیه سرآمد است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب می‌توان از این ظرفیت هنری در راستای اعتلای فرهنگی و اجتماعی بهره‌برداری کرد و توان و استعداد هنرمندان این عرصه را نیز در برنامه‌سازی صداوسیما به کار گرفت.

وی با اعلام آمادگی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در پوشش رسانه‌ای جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی افزود: در صورتی که اطلاعات کامل این برنامه در اختیار مجموعه صداوسیما قرار گیرد امکان شناخت دقیق‌تر زوایای جشنواره فراهم شده و حرکت در مسیر کیفیت‌بخشی به نحوه پوشش برنامه‌های این رویداد هنری نیز شکل خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار