استاندار خوزستان:

با تمام توان ایستاده ایم و نمی‌گذاریم هیچ مانعی جلوی پیشرفت شهر را بگیرد

حسینی محراب گفت: همه امکانات دستگاه‌های استان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: طرح فاضلاب شهر اهواز به گونه‌ای سامان داده شود که ماندگار باشد.

او می‌گوید: دستگاه‌ها و صنایع بزرگ در قالب ارزش افزوده و مسئولیت‌های اجتماعی در ساماندهی آب‌های سطحی با شهرداری همکاری کنند، رسیدگی به آب‌های سطحی وظیفه شهرداری است و باید در این زمینه تلاش‌های لازم را انجام دهد.

استاندار خوزستان بر استفاده از روش‌های تأمین مالی جدید در استان تاکید کرد و گفت: با فروش فاضلاب شهر به صنایع میتوان برای استان تولید درآمد کرد.

حسینی محراب تصریح کرد: دست فضای سبز، نیروگاه‌ها و صنایع از آب کارون قطع شود و تامین آب آن‌ها از طریق خرید پساب فاضلاب صورت گیرد.

او ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ورود جدی را در این زمینه داشته باشد تا با استفاده از دانش تیم‌های مطالعاتی قوی، گام‌های مثبتی در فروش پساب فاضلاب شهری و پساب صنعتی نیشکر برای استان برداریم.

به گفته استاندار خوزستان موانع از سر راه مردم برداشته شود؛ جلسات مربوط به پایش شهر اهواز مرتبا برگزار شوند تا از سد مشکلات گذر کنیم.

حسینی محراب گفت: مردم آبگرفتگی را تحمل نخواهند کرد؛ از روز نخست همه امکانات متمرکز شود حتی اگر لازم باشد شهر را به چند حوزه فعالیتی تقسیم کنیم و مسئولیت هر بخش کار به دستگاه‌های ذی ربط سپرده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان ما نباید دغدغه ترافیک و سرویس مدارس راداشته باشند و با خیال راحت در کلاس درس حاضر شوند.

به گفته این مقام مسئول آموزش و پرورش تمیزی مدارس را سرلوحه کار خود قرار دهد و با همکاری شهرداری و سایر دستگاه هافضای شهری را برای مدارس و دانشگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی آماده کند.

او می‌گوید: در صورت امکان ریل باس برای تردد خانواده‌ها فعال شوند؛ همه به کمک بیایند تا برای ایام بازگشایی مدارس فرزندان ما تغییرات فضا و زیبایی شهر را حس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار