ارتقای شاخص های آموزشی در آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ارتقای شاخص های آموزشی در استان کافی نیست و تلاش می شود تا زمینه ارتقا فراهم شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در همایش سراسری مدیران مدارس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز در آستانه سال تحصیلی جدید  ۴۶ مدرسه جدید با ۲۵۰ کلاس درس تحویل آموزش وپرورش استان شد، اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای شاخص‌های مربوط به فضای آموزشی استان را تشریح کرد و گفت: البته این میزان کافی نبوده و تلاش می‌کنیم که زمینه ارتقای بیشتر فراهم شود.

رضا ابراهیمی امروز افزود: در تلاش هستیم با همکاری بخش‌های مرتبط، میانگین فضای آموزشی استان را به استاندارد‌های کشوری نزدیک کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: در حوزه آموزش، وضعیت آذربایجان غربی مطلوب بوده و به کیفی سازی آموزشی و پرورشی توجه ویژه داریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: عدالت محوری در ارتقای کیفیت شاخص‌های عمومی و تخصصی باید در دستور کار نهاد‌های مسئول قرار گیرد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: دشمن شیوه‌های مختلفی برای توطئه داشته و ما نیز باید برنامه‌های خاصی برای مقابله داشته باشیم که مدیران مدارس در این خصوص نقش مهمی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با برنامه ریزی کامل و تمام توان پذیرای دانش آموزان در سال جدید باشند و فضا را برای حضور دانش آموزان فراهم کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر اینکه تربیت، مقدم بر آموزش است، افزود: اهداف تربیتی انقلاب اسلامی باید هنرمندانه برای فرزندان ایران اسلامی و دانش آموزان روشنگری و تبیین شود و برنامه ریزی گسترده در این خصوص ضروری است.

امروز همزمان با افتتاح دو هزار باب مدرسه و پروژه‌ی آموزشی و پرورشی در سراسر کشور  ۴۶ مدرسه با ۲۵۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان اذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.