اصلاح مسیر روستای گردشگری احمدآباد زرند

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند از اصلاح مسیر روستای گردشگری احمدآباد با پیگیری فرمانداری این شهرستان خبر داد.

محمد اسلامی مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با اشاره به اینکه وجود مسیر دسترسی مناسب به سمت مناطق گردشگری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت گردشگری به شمار می‌رود که در برخی از روستا‌های گردشگری شهرستان زرند مورد توجه قرار نگرفته است ، گفت: روستای احمدآباد نیز با داشتن آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی مقصد اصلی گردشگران ورودی به شهرستان زرند است که متاسفانه تا چندی پیش دارای مسیر دسترسی مناسبی نبود.

او افزود: ایجاد سرعت گیر‌های زیاد و نامناسب بودن مسیر دسترسی روستای گردشگری احمد‌آباد در ماه‌های اخیر موجب ایجاد نارضایتی اهالی و گردشگران و همچنین حوادث ناگوار شده بود که خوشبختانه با پیگیری فرماندار شهرستان زرند این مسیر اصلاح شد و انتظار داریم که رانندگان عزیز در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت کامل را به کار ببرند.

او بیان کرد: ناکافی بودن اعتبار مورد نیاز برای اصلاح این مسیر و عدم استقبال پیمانکاران برای اجرای این پروژه یکی از مشکلات پیش روی این پروژه عقب افتاده بود که خوشبختانه با تعامل بین بخشی به سرانجام رسید.

اسلامی  بیان کرد: روستای گردشگری احمد‌آباد میزبان جشنواره‌های متعددی است که می‌طلبد برای ایجاد زیرساخت‌های این روستا بیش از گذشته تلاش شود.

برچسب ها: گردشگری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار