اصغر نقی‌زاده با «جنگ دوست‌داشتنی» به شبکه دو می‌آید

«جنگ دوست‌داشتنی» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که به مناسبت ایام دفاع مقدس، از امروز یک‌شنبه ۲۶ شهریور روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

«جنگ دوست‌داشتنی» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که به مناسبت ایام دفاع مقدس، از امروز یک‌شنبه ۲۶ شهریور روانه آنتن شبکه دو می‌شود. این برنامه با توجه به ایام دفاع مقدس، سعی دارد زیبایی‌های جنگ و خاطرات شیرین و طنز رزمندگان دفاع مقدس را به تصویر بکشد تا علاوه بر پرداختن به موضوع دفاع مقدس، در ایام ربیع‌الاول برای مخاطبان، حال و هوایی طنزگونه به ارمغان آورد.

حقیقتاً هیچ جنگی، دوست داشتنی نیست؛ اما آدم‌های جنگ، گاهی دوست‌داشتنی می‌شوند. هیچ زخمی، بدون درد نیست، اما گاهی جای زخم‌ها، دوست‌داشتنی می‌شود. هیچ سربازی عاشق جنگیدن نیست، اما وقتی هدف، دفاع از خاک باشد؛ جنگیدن هم دوست‌داشتنی می‌شود. هیچ مادری به مرگ فرزندش راضی نیست، اما وقتی نحوه مرگ، شهادت باشد، مرگ هم دوست‌داشتنی می‌شود و در نهایت هیچ دورانی سراسر دوست‌داشتنی نیست، اما در زمان مرور خاطرات، گاهی جنگ هم دوست‌داشتنی می‌شود.

اصغر نقی زاده، مجری و میزبان برنامه گفتگومحور «جنگ دوست‌داشتنی» با هدف پرداختن به این موضوعات با افرادی که در هشت سال دفاع مقدس به نحوی حضور داشتند به گفتگو می‌نشیند تا روایتگر بخشی از خاطرات آنان باشد.

این برنامه محصول گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح به کارگردانی حسین همایون‌فر است که از امروز شنبه ۲۵ شهریور به مدت ۷ شب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار