اجرای ۱۰ کیلومتر کابل کشی در تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۱۰ کیلومتر کابل در تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه خبر داد.

محمد کریمی گفت: در راستای تجهیز و راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه عملیات کابل کشی برای برق دار نمودن تجهیزات نصب شده با بیش از ده کیلومتر کابل شروع شد.

مهندس کریمی افزود: پس از تکمیل ساخت و ساز و اتمام عملیات نصب تجهیزات، پیمانکار برق تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه با انواع کابل و سیم‌های مسی طبق نقشه‌های موجود و زیر نظر مشاور پروژه سیم کشی و کابل گذاری را شروع نمود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری از جمله اقدامات اجرایی پروژه کابل کشی این تصفیه خانه فاضلاب را انتقال برق مورد نیاز خریداری شده از برق شبکه شهری به اتاق برق و تابلو‌های نصب شده و از آنجا به دستگاه‌ها و مابقی کار‌ها بر اساس طرح و نقشه‌های موجود و اصول مهندسی برق صنعتی نام برد.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مسئولین و مردم شهر فرادنبه اعتبار هزینه شده برای این پروژه را تا کنون بیش از ۹۰ میلیارد تومان عنوان نمود.

قابل ذکر است این اقدامات در جهت تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه فاضلابی است در شهر فرادنبه، که با فرآیند نهر اکسیداسیون فاضلاب ورودی را تصفیه نماید و پساب تصفیه شده از آن خارج شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار