مرز رازی خوی پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور

مدیر پایانه مرزی رازی خوی گفت: تردد روزانه مسافر در این مرز از ۱۱ هزار نفر گذشت.

مدیر پایانه مرزی رازی خوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش قابل توجه تردد در این مرز مسافری گفت: تردد روزانه مسافر در این مرز برای اولین بار پنج رقمی شده و به بیش از ۱۱ هزار نفر رسید.

رضا پورسحاب افزود: مرز رازی یکی از مرز‌های مهم و پرتردد کشور است و شهریور ماه امسال برای اولین بار در مدت فعالیت پایانه مرز رازی، تردد مسافر در ۲۲ شهریور ماه امسال از مرز  ۱۱ هزار  نفر در روز گذشت و به عدد ۱۱ هزار و ۸۴ نفر رسید.

وی اضافه کرد: با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع در عبور و مرور مسافران از مرز اظهار کرد: با تدابیر انجام شده و افزایش کارکنان پلیس گذرنامه، عبور و مرور مسافران تسریع یافته است.

مدیر پایانه مرزی رازی خوی ادامه داد: ۲۴ ساعته شدن پایانه مرزی در امر سهولت عبور و مرور مسافر و نیز افزایش مسافر تاثیر مستقیم داشته و مسافران با توجه به اتمام ساختمان جدیدالتاسیس پایانه و ۲۴ ساعته شدن مرز رازی تردد از این مرز را در اولویت خروج و ورود به کشور قرار می‌دهند.

پورسحاب گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تدابیر انجام شده انتظار می‌رود مرز رازی خوی پرترددترین پایانه مرزی مسافری کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر پایانه مرزی رازی خوی افزود: از مسافران ساکن در شهر‌های همجوار شهرستان خوی درخواست می‌کنیم که از حضور در ساعات پیک تردد پایانه مرزی رازی خودداری کنند و برای تسهیل در تردد می‌توانند در ساعات بعد از ظهر و شبانه به مرز مراجعه کنند.

در پنج ماهه گذشته بیشترین تردد مسافری در مرز‌های استان همچنان مربوط به مرز رازی در شهرستان خوی است که با تردد بیش از ۵۱۲ هزار نفر، جایگاه پرد ترددترین مرز استان را به خود اختصاص داده است.

مرز رازی خوی که در ۵۵ کیلومتری شهر خوی واقع شده است در  یکی از شکیل‌ترین مرز‌های کشور با ترکیه است که بیشترین میزان تردد مسافری را در بین مرز‌های استان به خود اختصاص داده و با استان وان در ترکیه همسایه است.

پایانه جدید مسافری این مرز، امسال توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.