افزایش نرخ بلیت اتوبوس از مشهد به کرمان

نرخ بلیت اتوبوس‌های برون شهری از مبدا مشهد به مقصد استان کرمان از ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه، ۳۰ درصد افزایش یافت.

احسان عراقی زاده، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: به منظور تامین بخشی از هزینه‌های ناوگان مسافربری از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ شهریورماه امسال، نرخ بلیت اتوبوس‌های مسافربری هنگام برگشت زائران از مشهد مقدس به استان کرمان ۳۰ درصد افزایش یافت.
 
 او با قدردانی از فعالان طرح اعزام زائران اربعین حسینی از مبدا پایانه‌های مسافربری به مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران در ایام اربعین افزود: ناوگان اتوبوسی استان کرمان همچنان به خدمت رسانی خود برای انتقال زائران در تعطیلات روز‌های پایانی ماه صفر که قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارند با اشتیاق خدمتگزاری می‌کند و به نظر می‌رسد فعالیت این ناوگان در طرح اعزام بازگشت زائران تا ۱۵ مهرماه ادامه یابد.

عراقی زاده تصریح کرد: در جریان اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تعداد ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در قالب ۸۰ شرکت مسافربری تحت نظارت عالیه این اداره کل به کار گرفته شدند که  بدین منظور  حدود ۴۰ هزار نفر زائر به مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران منتقل شدند.

او با اعلام شماره سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها تصریح کرد: شماره تماس و اپلیکیشن ۱۴۱ علاوه بر اینکه اطلاعات آنلاین را در اختیار مسافران می‌گذارد، این امکان را نیز دارد که انتقادات و شکایات مسافران را دریافت و برای رسیدگی به واحد‌های مربوطه ارسال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار