ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی جدید در کرمانشاه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی جدید در این استان خبر داد.

محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه رسیدگی به میادین میوه و تره بار که با حضور فرماندار کرمانشاه، اعضای شورای شهر، شهردار کرمانشاه و مدیران استانی برگزار شد گفت : افزایش سرانه‌های خدماتی با ایجاد میادین میوه و تره‌بار در محلات مختلف، رفاه خانواده‌ها و بهبود معیشت مردم را به دنبال خواهد داشت و در این زمینه با جدیت پیگیری‌ها انجام می‌شود.

عبدالوحید محمدی اظهار کرد: یکی از الزامات تحقق رفاه اجتماعی ایجاد میادین میوه و تره‌بار است و باید در تمامی شهر‌ها و شهرستان‌ها از ظرفیت‌های ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی برای شهروندان استفاده شود.

محمدی؛ ارتقای سرانه رفاهی ساکنان محلات را مهم عنوان کرد و گفت: مدیران پس از بازدید و بررسی‌های لازم با توجه به نیاز و درخواست مردم، نسبت به احداث میادین میوه و تره‌بار در شهر‌ها اقدام کنند.

محمدی گفت: میادین میوه و تره بار با بازار تفاوت دارد و مطابق قوانین و مقررات قیمت گذاری‌ها انجام می‌شود، نظارت‌ها بر این میادین تدوام دارد و نحوه واگذاری غرفه‌های آن به صورت استیجاری است.

وی خاطر نشان کرد: این مراکز عام المنفعه در افزایش سرانه خدماتی و معیشتی مردم موثر است لذا جهت حفظ شئون شهروندان، استفاده از سازه‌های مناسب ضروری است و در محل‌های قابل دسترسی ایجاد شود.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز بین المللی مشترک با کشور عراق، داشتن ۶ شهرستان مرزی با ظرفیت‌های بالای طبیعی و انسانی (منابع معدنی، نفت، کشاورزی، تفاوت‌های مرزی و تنوعات قومی-مذهبی) از اهمیت ژئوپلیتیکی خاصی در جهت توسعه مراکز عام‌المنفعه برخوردار است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار