چرا باید از وکالت انحصارزدایی شود؟ + فیلم

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار درباره اهمیت انحصارزدایی از وکالت صحبت کرد.

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار گفت: وقتی یک وکیل بخواهد به یک شرکت مشورت حقوقی بدهد، پول زیادی می‌گیرد و شرکت اصلاً برایش نمی‌صرفد وکیل بگیرد و احتمال بروز مشکل زیاد می‌شود.

برچسب ها: وکالت ، ضد انحصار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
برادر و سرور گرامی من وکیل قبل طرح تسهیل که ۳ سال با کمترین نمره وشاید با یه سوال غلط رد شدم و مدنی را بالای ۷۰ زدم وبقیه رو بالای ۵۰ به جز اصول که نتونستم جواب بدم بعد چندین سال کار میترسم به شرکت مشاوره بدم حالا شما میخوای کسی که منفی زده رو بیاری ببری شرکت مشاوره بده مشاوره بد از مشاوره ندادن خیلی خیلی زیان با رتره لطفا جان ومال مردم رو دست بیسوادا ندیم به امید پیروزی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۰۱:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
آخه کسی که خودش حقوقی نیست چه میفهمه که بخواد برای کارها و نیازهای حقوقی مردم برنامه ریزی کنه؟!.... خب حالا وکیل زیاد شد...دستمزد و اجرت وکیل برای استفاده ی یک کارگر در بستن قرارداد چقدر میشود؟ 1500هزارتومان؟؟؟ آیا یک وکیل درماه چهارنا 500تومان بگیرد راضی میشود مسئولیت سنگین وکالت یا مشاوره را قبول کند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
ایشان در مورد وکالت و قانون چه میدانند که نسنجیده اظهار نظر میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
این روزها دنیای عجیبی شده است بدون وکیل در دادگاه رفتن به مراتب بهتر از با وکیل بودن هست نمی توان به کسانی اعتماد کرد که با ضایع کردن حق مردم از باطل دفاع می کنند آنها کسانی هستند که حتی نان را در دست رقبا و همکارانشان نمی توانند ببینند.!!!! و بدتر آنکه افرادی هم در قوه قضائیه از اقدامات و رفتار آنها حمایت کرده و قبیح تر این که چرا علمای خفته خاموش هستند..!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
چرا در خصوص مراکز پلیس بعلاوه ده یا الکترونیک قضایی ساکت هستی آیا منافع دارید
آخرین اخبار