رضایت ۸۰ درصدی کاربران بله در ایام اربعین

در ایام اربعین کاربران بله معادل ۴۵ درصد کل ارز توزیع‌شده در شبکه بانکی کشور را از طریق این پیام‌رسان بومی تهیه کردند.

پیام‌رسان بله در ایام اربعین حسینی امسال خدماتی مانند امکان خرید ارز، اعلام وضعیت و نیز تماس صوتی و تصویری را به کاربرانش ارائه داد.
 
در این ایام، کاربران بله معادل ۴۵ درصد کل ارز توزیع‌شده در شبکه بانکی کشور را از طریق این پیام‌رسان بومی تهیه کردند. خدمات بله در ایام اربعین حسینی از سال ۱۳۹۷ با ارائه ارز اربعین شروع شد.
 
علاوه بر ارائه ارز اربعین، امسال زائرانی که در کشور عراق امکان اتصال به اینترنت را داشتند از ویژگی تماس صوتی و تصویری در «بله» هم استفاده کردند.
 
در بازە زمانی ۲۷ مرداد تا ۱۹ شهریور، تماس صوتی و تصویری از طریق پیام‌رسان «بله»، ۱۵ میلیون بار نسبت به روز‌های عادی افزایش یافت و توانست رضایت ۸۰ درصدی کاربران را به خود جلب کند.
 
امسال همچنین «بله» برای زائرانی که به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت را نداشتند، سامانه اعلام وضعیت را راه‌اندازی کرد. سامانه اعلام وضعیت با سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل کار می کند، نیازی به اینترنت ندارد و رایگان است.
 
با توجه به استقبال زائران اربعین از ویژگی اعلام وضعیت اربعینی، تعداد وضعیت گذاشته‌ شده در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۱۹ شهریور، ۲/۵ میلیون بار و به تبع افزایش تعداد وضعیت، مشاهده آن هم نسبت به میانگین روز‌های عادی، ۳۳ میلیون بار افزایش یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.