رئیس بنیاد شهید از محل اسکان زائران ایثارگر در مشهد بازدید کرد

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل اسکان خانواده شهدا و ایثارگر زائر امام رضا (ع) در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مشهد بازدید کرد.

امیرحسین قاضی زاده ضمن بازدید از محل اسکان زائران، موسوم به "موکب خادم الشهدا خراسان رضوی" در جریان روند خدمت رسانی به خانواده‌های ایثارگر اسکان داده شده قرار گرفت و با جمعی از آنان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این اداره کل با همراهی و حضور افتخاری کارکنان خود، مکان‌هایی را برای اسکان زائران ایثارگر در دهه آخر صفر در ساختمان اداره کل و ادارات مناطق مشهد به ظرفیت حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

او افزود: بخشی از هزینه‌های این موکب‌ها که خادم الشهدا خراسان رضوی معرف شده توسط کارکنان بنیاد شهید استان تامین می‌شود و در عمل این اداره کل هزینه‌ای برای اسکان انجام نداده و تنها از تاسیسات و ساختمان آن استفاده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: دکتر قاضی زاده در بازدید از اداره کل بنیاد شهید از روند خودجوش و افتخاری خدمت گذاری کارکنان به زائران حضرت رضا (ع) تقدیر کرد.

قاضی زاده بیان کرد: متاسفانه پیش از این برای نصب تصاویر شهدا در ورودی‌های مشهد و مسیر‌های پیاده روی به حرم مطهر به شهرداری مشهد پیشنهاد همکاری مشترک داده بودیم که متاسفانه این نهاد از قبول همکاری در این خصوص سرباز زد.

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه پنجشنبه در آئین رونمایی از سرود ۲ زبانه فارسی و عربی "مسیر عاشقی" شرکت خواهد کرد، این سرود با موضوع اربعین و سوگواره دهه پایانی صفر و با یادآوری از جبهه مقاومت، تولید مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و حشدالشعبی عراق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار