کمک‌های ایران به مردم جمهوری آذربایجان در جنگ اول قره‌باغ + فیلم

کشور ایران در جنگ اول قره‌باغ کمک‌هایی را به مردم جمهوری آذربایجان داشته است.

ایران به جمهوری آذربایجان کمک‌های اقتصادی و بشردوستانه‌ای پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی داشته است که بخش‌هایی از کمک‌های ایران در جنگ اول قره‌باغ گزارشی تهیه شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Tohid
۱۶:۲۱ ۱۳ دی ۱۴۰۲
بله سیب زمینی و پیاز به آزربایجان مدادند و سلاح به ارمنستان
دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
با توجه به اعتماد آذربایجان به ایران و حسن نیت آنها نسبت به ایران در جنگ اول قره باغ و احساس برادرانه آنها در آن دوران نسبت به ایران انتظارات زیادی از ایران داشتند. ولی ایران با عدم محکومیت اشغال خاک آذربایجان و یا جلوگیری از آن و یا در حد هشدار به ارمنستان و ابراز برادری با ارمنستان و حتی همراهی با ارمنستان در سالهای 1993 تا 1991 آن اعتماد صمیمانه و صادقانه ج.آذربایجان را از بین برد که بعدها هم با توجه به عملکرد و سیاست جانبدارانه عدم اعتماد آذربایجان عمیقتر شد و به مخاصمه تبدیل شد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
با توجه به اعتماد آذربایجان به ایران و حسن نیت آنها نسبت به ایران در جنگ اول قره باغ و احساس برادرانه آنها در آن دوران نسبت به ایران انتظارات زیادی از ایران داشتند. ولی ایران
با عدم محکومیت اشغال خاک آذربایجان و یا جلوگیری از آن و یا در حد هشدار به ارمنستان و ابراز برادری با ارمنستان و حتی همراهی با ارمنستان در سالهای 1993 تا 1991 آن اعنماد صمیمانه و صادقانه ج.آذربایجان را از بین برد که بعدها هم با توجه به عملکرد و سیاست جانبدارانه عدم اعتماد آذربایجان عمیقتر شد و به مخاصمه تبدیل شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
عجیب نمک نشناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
شما همیشه دشمن آذربایجان و تورک ها بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
دروغ شاخدار
آخرین اخبار