۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۶ زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای امسال تاکنون با تامین ۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال، آزاد و به کانون خانواده‌های خود بازگشته اند..

محمدحسین خسروی   اظهار کرد: هم اکنون ۴۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان به سر می برند که از این تعداد محکومان غیرعمد ۲۴ نفر مهریه و نفقه، ۲۳ نفر بدهی مالی غیرعمد و یک مددجو نیز به علت تصادفات رانندگی را شامل می‌شوند که برای آزادی آنان بدون احتساب گذشت از شُکات ۵۹۶ میلیارد ریال لازم است.

وی بیان کرد: با اقدام هایی که در راستای فرهنگ سازی در سال‌های اخیر با مشارکت رسانه‌ها و مردم در سطح استان انجام شد شاهد کاهش چشمگیر ورود زندانیان جرائم غیر عمد به زندان‌ها هستیم.

مدیرکل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از مردم نیکوکار استان خواهشمندیم تا با همدلی و بخشش در راه خدا همیشه و در همه جا گره گشای مشکل های دیگر همشهریان و مستمندان باشند و همچنان از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب‌های ستاد دیه استان به زندانیان جرائم غیر عمد آبروند کمک کنند.

وی افزود: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌ های مردمی افراد خیر و نیک‌ اندیش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار