توقیف ۱۷ خودرو شوتی و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح شهر، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران ۱۷ خودرو شوتی را توقیف کردند.

سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف خودرو‌های شوتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به شناسایی و توقیف ۱۷ خودرو در محدوده خیابان "ایران"  تهران شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۱۷ دستگاه کولر گازی، ۴ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف کردند، افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت که رانندگان خودرو با پوشاندن کالاها، لوازم خانگی قاچاق را از استان‌های غربی کشور به مقصد تهران انتقال داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این رابطه ۱۸ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه در این طرح را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ هدایتی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: پلیس برای کمک به تولید و اشتغال جوانان به صورت توامان با مقوله قاچاق کالا برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار