برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۰ برنامه تدارک دیده شده در سطح شهر و محلات آبادان برگزار می‌شود.

شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: این مجموعه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی را تدارک دیده شده را در سطح شهر و محلات مختلف این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

به گفته او رویداد ملی و سراسری فتح قله ها با شعار "ما متحدیم نخستین برنامه بسیج آبادان است که با آن همزمان با هفته وحدت به پیشواز دومین کنگره ملی شهدای خوزستان می رود.

این مسئول گفت : آیین تجلیل از پیشکسوتان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی جوانان مدافع گام دوم انقلاب ،برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین اجرای طرح کافه گفت‌وگو به‌منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات، و اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی ، اهدا بسته های معیشتی به نیازمندان، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره های شهدا، و آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های ارزشی در مسجد و محله، ارائه خدمات پزشکی به محلات و روستاهای محروم از جمله دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این رویداد ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.