پروین: پرسپولیس بدون بیرانوند هم برابر النصر پیروز می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله بیرانوند به بازی با النصر می‌رسد و اگر هم نرسد باز هم سرخپوشان می‌برند.

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه هنوز هم معتقد است پرسپولیس می‌تواند النصر را ببرد و علیرضا بیرانوند در این بازی حضور ندارد، اظهار کرد:  الانم هم می‌گویم پرسپولیس برابر النصر پیروز می‌شود. ان شا الله بیرانوند به این بازی می‌رسد و اگر هم نرسد باز هم پرسپولیس می‌برد. نمی‌شود که یک تیم روی یک نفر حساب باز کند. بیرانوند بهترین دروازه ایران است، اما خدای نکرده مصدوم شود باید یک نفر جایگزینش شود. من می‌گویم هم پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان می‌شود و در لیگ قهرمانان هم النصر را شکست می‌دهد.  

پروین درباره اینکه پرسپولیس ۵ بازی سخت بعد از بازی با النصر در لیگ برتر فوتبال دارد، گفت: همه بازی‌های پرسپولیس سخت است و یکی از یکی سخت‌تر خواهد بود.  

او درباره اینکه بیرانوند برابر النصر بازی کند یا نه! گفت: مصدومیت از ناحیه کشاله خیلی خطرناک است و  امکان دارد با آمپول دردش را بهتر کنند، اما یک استارت بزند ممکن است پاره بشود. خدا کند آن طور صدمه ندیده باشد و آسیب دیدگی اش کم باشد. به هر حال پرسپولیس برای بیرانوند جایگزین دارد. ممکن است قدرت پرسپولیس ۱۰، ۲۰ ردصد کم شود و همه تیم را ول کردید و به دروازه بان چسبیدید.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه دروازه بانی پست مهمی است، گفت: بیرانوند گل نمی‌خورد، چون پرسپولیس دفاع‌های خوبی دارد. اگر مدافعان ضعیف بودند او هم گل می‌خورد. پس بدانید مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس خوب هستند. به نظرم آن قدر به دنبال فوروارد نباشند و مهدی ترابی و امیری بهترین مهاجمان ایران هستند. فوتبالیست باید همه جا بازی کند و نباید فقط در یک پست باشد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار