هدایتی: باشگاه پرسپولیس بدون مستندات از سپاهان شکایت کرد

نماینده باشگاه پرسپولیس درباره جلسه رسیدگی به شکایت از باشگاه سپاهان توضیح داد.

هدایتی نماینده باشگاه پرسپولیس بعد از پایان جلسه امروز کمیته انضباطی درمورد شکایت ۴ باشگاه از سپاهان، اظهار کرد: خیلی در فضای مصاحبه نیستم. از گفتن مطالب مربوط به جلسه معذور هستیم و خود کمیته انضباطی پس از بررسی مستندات، فرصت کافی را برای دفاع در اختیار همه طرفین قرار داد. مواضع پرسپولیس نیز توسط مدیرعامل، معاون حقوقی و مدیر رسانه‌ای باشگاه ارائه می‌شود. تنها موردی که به عنوان نماینده باشگاه در این جلسه می‌توانم بگویم این است.

او افزود: همانگونه که وضع و تدوین مقررات مالی موجب عدالت و جوانمردی در فوتبال می‌شود، قطعا نادیده گرفتن و نقض آن هم موجب نقض عدالت و ایجاد بی‌طرفی می‌شود. ماده ۵۱ مقررات انضباطی نیز در این مورد صحبت کرده و اطمینان دارم کمیته انضباطی با توجه به شرایط پرونده، بهترین تصمیم را می‌گیرد.

نماینده پرسپولیس درمورد مفاد لایحه این باشگاه، گفت: ماده ۵۱ مقررات انضباطی می‌گوید نادیده گرفتن تمامی مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی باشگاه‌ها و حتی بازیکنان ممنوع است. همه حاضران در فوتبال موظف هستند این دستورالعمل‌ها به ویژه دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها را رعایت کنند.

هدایتی درباره شکایت سپاهان از رضا درویش به دلیل اظهاراتش درمورد عیسی آل کثیر، گفت: این مورد در حوزه مسئولیت من نیست. قرارداد آل کثیر با پرسپولیس تمام شده بود،   اما در حال انعقاد قرارداد با باشگاه بود.

او درباره  اینکه مگر قرارداد‌های باشگاه سپاهان در سازمان لیگ ثبت نشده پس چگونه به باشگاه‌های شاکی رسیده است، گفت: تمام باشگاه‌هایی که اینجا بودند به این مستندات دسترسی نداشتند. موارد از سوی کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها به صورت محرمانه در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.

نماینده باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این تفاسیر آیا باشگاه‌ها بدون مستندات شکایت کرده اند، عنوان کرد: ماده ۵۱ می‌گوید رعایت مقررات ضروری است و پرسپولیس نیز حق خودش را برای رعایت عدالت در لیگی که در آن حضور دارد، مطالبه کرده است.

هدایتی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده سازمان بازرسی نیز در این جلسه حضور داشت، گفت: خیر. فقط نماینده کارگروه حضور داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار