بازار میوه نوسان ندارد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به ازدیاد عرضه در تقاضا، بازار میوه و صیفی نوسان ندارد.

مصطفی دارایی نژاد گفت: بنابر آمار شب گذشته ۱۰ هزارتن ورودی بار به میدان مرکزی بود که ۹ هزارتن آن فروش رفت.

او قیمت هرکیلو سیب گلاب را ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت هرکیلو سیب لبنانی ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان، شلیل شمس ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، خیار ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، پسته ۱۷۰ تا ۲۲۰ هزارتومان، انگور شاهانی ۳۰ تا ۴۵ هزارتومان، انگور عسگری ۳۵ تا ۴۵ هزارتومان، انگور بی دانه ۴۰ تا ۵۵ هزارتومان و هلو ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد، قیمت هرکیلو هندوانه را ۵ تا ۷ هزارتومان، طالبی ۷ تا ۸ هزارتومان، جانا ۸ تا ۹ هزارتومان و خربزه مشهدی ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان با اشاره به قیمت میوه های نوبرانه پاییز گفت: نرخ کنونی هرکیلو انار ۲۸ تا ۴۰ هزارتومان، لیموشیرین ۱۸ تا ۳۰ هزارتومان، نارنگی ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان و کیوی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان است که با احتساب حداکثر ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

دارایی نژاد از افزایش ۱۰ درصدی قیمت موز خبر داد و گفت: نرخ کنونی هرکیلک موز اکوادور ۷۰ هزارتومان و موز هندی ۶۵ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به شرایط عرضه میوه و صیفی پیش بینی می شود که قیمت برای هفته آینده نوسانی نداشته باشد، ضمن آن که با عرضه انبوه میوه های نوبرانه قیمت در بازار کاهش می یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار