اهالی مناطق گازکشی شده، منتظر اختصاص سهمیه گاز مایع نباشند

نورالدینی گفت: سهمیه نفت‌سفید و گاز مایع به مناطقی از استان کرمان که گازکشی شده اند و امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، تعلق نمی‌گیرد.

سیدباقر نورالدینی با بیان اینکه شبکه گاز در بیشتر نقاط استان کرمان توسعه یافته و اکثر شهر‌ها و روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند، گفت: سهمیه نفت‌سفید و گاز مایع به مناطقی از استان که گازکشی شده و امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، تعلق نمی‌گیرد.

او در خصوص مناطقی که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، بیان کرد: ساکنان این مناطق می‌بایست نسبت به ثبت‌نام در سامانه درخواست فراورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR اقدام و نفت‌سفید و گاز مایع مورد نیاز خود را پس از تایید سازمان متولی دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: متاسفانه در برخی از مناطق استان کرمان به‌ویژه در مناطق جنوبی و شرقی علی رغم وجود شبکه گاز طبیعی، مصرف‌کنندگان به شبکه گاز متصل نشده‌اند و می‌بایست هر چه سریع‌تر و قبل از شروع فصل سرما به این شبکه اتصال یابند.

او تصریح کرد:  بر اساس اعلام شرکت گاز، در مناطقی که علمک گاز نصب شده باشد مناطق دارای گاز و ساکنان آن مشترک گاز محسوب می‌شوند و سهمیه نفت‌سفید و یا گاز مایع به آنان تعلق نمی‌گیرد.

برچسب ها: گاز مایع ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار