تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در روزهای پایانی صفر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره فرا رسیدن زمان عزاداری آخر ماه صفر، گفت: ۱۵۰۰ ویژه برنامه عزاداری در محله‌ها، حسینیه‌ها و تکایای استان آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق  با اشاره به اینکه سه روز پایانی ماه صفر متقارن با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مصادف است، افزود: هیات‌های مذهبی، مساجد و تکیه‌ها ویژه برنامه‌های مذهبی این ایام را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: مواکب و ایستگاه‌های صلواتی هم همچون سنوات گذشته آماده پذیرایی عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) شده است.

ولایی برحق گفت: در مراکز شهرستان با هماهنگی مراکز فرهنگی و ارگان‌ها زمینه برپایی سوگواره‌های عزای ائمه (ع) با عنوان «در سوگ خورشید» برنامه ریزی شده که این مراسم در مرکز استان و شهر کرج در روز‌های پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه و شنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: در این مراسم دسته‌های عزاداری و هیئات مذهبی حرکت خود را از مقابل آستان مقدس امامزاده حسن (ع) آغاز و از بلوار امامزاده حسن (ع) به سمت میدان توحید حرکت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز یادآور شد: این مراسم مذهبی و عزاداری با حضور سخنرانان، مداحان و جمع کثیری از عاشقان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.