برگزاری کارگاه آموزشی «اقامتگاه‌های بومگردی، سرمایه‌های سبز» در اردبیل

مسئول آموزش گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی «اقامتگاه‌های بومگری، سرمایه‌های سبز» همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

سید صادق حسینی در جلسه با تعدادی از راهنمایان گردشگری استان، گفت: با توجه به اینکه «گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» به عنوان شعار سال ۲۰۲۳ از سوی سازمان جهانی گردشگری انتخاب شده است و همچنین با ابلاغ دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی همزمان با هفته گردشگری برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ترویجی متناسب با شعار سال برگزار می‌شود.

مسئول آموزش گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در این راستا و همزمان با سراسر کشور در طول هفته گردشگری کارگاه آموزشی «اقامتگاه‌های بومگردی، سرمایه‌های سبز» برای مدیران و کارکنان این اقامتگاه‌ها و همچنین برای جامعه محلی تدارک دیده شده است.

او تاکید کرد: این کارگاه‌ها با همکاری راهنمایان گردشگری استان به عنوان مدرسان این دوره‌ها و بومگردی‌ها به عنوان میزبان در محل این اقامتگاه‌ها برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: آموزش یکی از مهم‌ترین رکن‌ها در مسیر حرکت به سمت گردشگری سبز به شمار می‌رود و از طریق آموزش می‌توانیم به توانمندسازی افراد، ایجاد زیرساخت‌های پایدار و سبز و همچنین نوآوری در حوزه گردشگری دست پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار