پرداخت ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات مردمی‌سازی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از پرداخت ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات مردمی‌سازی در استان خبر داد.

 اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: در سال‌های گذشته بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مردمی‌سازی در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه در این جلسه ۷۰ پرونده مربوط به جهاد کشاورزی و صمت مطرح شد افزود: یکی از مواردی که در این جلسه در زمینه آن تصمیم‌گیری شد، در زمینه امهال تسهیلات دامدار کارت و تسهیلات مردمی بود که شامل همه بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌شود که از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در سال‌های گذشته از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند، درخواست امهال این تسهیلات را دارند.

اشرفی تصریح کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد که سرمایه ثابت تولیدکنندگان بخش کشاورزی در مرحله اول به مدت ۳۶ ماه به عنوان سرمایه در گردش برای یک دوره با حداکثر سقف ۱۲ ماه این تسهیلات امهال شود

او گفت: بحث ساماندهی مرغداری‌های غیرمجاز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان نیز مطرح شد که برای اخذ پروانه، فرایند قانونی آن‌ها در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: تصمیم‌های هم در این جلسه برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی حوزه صمت در زمینه مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و بانکی گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.