معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

مدیران سازمان ثبت احوال باید تحول گرا باشند

کارگر با تاکید به اینکه برنامه محور بودن در تمامی امور باید مد نظر قرار گیرد اظهار داشت: مدیران ثبت احوال باید تحول گرا باشند و براساس چشم انداز ترسیم شده برنامه ریزی نموده و قدم بردارند.

هاشم کارگر در مراسم پایانی همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه به دنبال روزمرگی نیستیم گفت: اولویت با ایجاد تحول در تمامی شئون سازمان است و در خدماتی که بطور معمول درحال ارائه است باید فرهنگ و تفکر نوآوری و خلاقانه حاکم نمائیم.

وی افزود، برای رسیدن به این هدف باید خلاقیت و نوآوری در انجام امور را نهادینه کنیم و در مسیری قرار گیریم که نوآوری به عنوان یک مزیت رقابتی در بین همکاران شناخته شود.

کارگر با اشاره به اینکه این امر ساده نیست و باید با استفاده از ابزار‌هایی نظیر آموزش نیروی انسانی، نظام تشویق و ارتقا انگیزش تحول در کار‌ها را پیاده سازی کنیم و نهضتی جهت اصلاح و بهبود فرآیند‌ها ایجاد نمائیم.

وی با تاکید به استفاده از روش‌های علمی جهت پویایی و ارتقاء سازمان گفت: باید خدمات بهتر، کم هزینه‌تر و در دسترس‌تر باشد و در این راستا آموزش‌های اثر بخش بسیار مثمر ثمر خواهد بود. 

معاون وزیر کشور گفت: تحقق سازمان هوشمند شعار نیست بلکه تکلیف است و میزان در این مسیر با سرعت بیشتری قدم برداریم فواید آن زودتر نصیب سازمان خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر افزود: سازمان در حال ارتقا می‌باشد و کشور ثبت احوال را باور کرده و مسیر این سازمان روشن است این نشان می‌دهد نیاز‌های مرتبط جامعه با این سازمان به خوبی برآورده شده است.

کارگر برنامه را مهم عنوان داشت و ضمن اعلام اینکه مدیران باید با برنامه صحبت کنند و گفت وگوی سازمان باید برنامه محور باشد گفت: ارزیابی مدیران بر اساس اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی و بازخوردی است که از دستگاه‌های گوناگون به سازمان منعکس می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران در استان‌ها به عنوان نماینده رئیس سازمان در آن منطقه هستند افزود: موضوعات را در استان‌ها تعیین تکلیف نمائید و هر جا نیاز باشد از حمایت ستاد برخوردار خواهید بود.

وی ادامه داد: ارتباط مدیران با مسئولین استانی امر مهمی است و ضمن کمک به مراجع استانی از ظرفیت آن‌ها استفاده نمائید تا بتوانیم جایگاه سازمان ثبت احوال کشور را ارتقا دهیم.

کارگر ادامه داد: اطلاع رسانی و تبیین اقدامات از عملکرد را جزو تکالیف خود قرار دهید و فعالیت‌های خود را ارائه دهید چرا که خبر رسانی موجب هم افزایی در بین ادارات خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار