شهروند خبرنگار اردبیل؛

بلاتکلیفی استخدام معلمان حق التدریس با بیش از ۱۰ سال سابقه

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی وضعیت استخدام معلمان حق التدریس در استان اردبیل خبر داد.

آموزش و پرورش جهت رفع نیاز در مناطق محروم از معلمان حق التدریس بدون تعهد استخدام استفاده کرد. اما معلمان حق التدریس بعد از گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و پس از شرکت در آزمون پایان دوره می‌توانند به استخدام درآیند

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی وضعیت استخدامی جمعی از معلمان حق التدریس استان اردبیل با حدود بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت خبر دارد و از مسئولا درخواست رسیدگی کرد.

 

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب، ما جمعی از حق التدریسان قبل از سال ۱۳۹۱ در استان اردبیل هستیم. با وجود کمبود نیرو و اعلام نیاز آن، اما همچنان وضعیت ما بلاتکلیف است و جذب و استخدام نشده ایم. اکنون که به پایان قانون توسعه ششم نزدیک هستیم از مسئولان درخواست تعیین وضعیت را کردیم، اما ترتیب اثر داده نشد؛ لذا خواهشمند است با وجود اینکه هر کدام از ما چند سر عائله داریم  و وجود مشکلات معیشتی و نیاز شدید آموزش و پرورش به نیرو و مد نظر قرار دادن نزدیکی پایان برنامه توسعه ششم  این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام درزمینه مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته که درسازمان مربوطه درزمان شاغلی تحصیل و مدرک بالاتر دریافت نموده نیز رسیدگی تا از امتیاز رتبه برخوردار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
باسلام درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته ۱۴۰۰ نیز پی گیری شود.
آخرین اخبار