پیگیری میدانی رفع مشکلات سیل‌زدگان در مشگین‌شهر/ تصمیمات لازم برای جبران خسارات سیل اتخاذ شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به وقوع سیل در مشگین‌شهر، رفع مشکلات سیل‌زدگان نیازمند حضور به‌موقع مدیران در محل و مدیریت وضعیت بحرانی است.

سید کمال الدین میرجعفریان در خصوص مصوبات نشست با مسوولان شهرستان برای جبران خسارات سیل در شهرستان مشگین‌شهر گفت: مقرر شد تعمیرات و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده، زیرسازی و بازسازی معابر روستایی و فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط بنیاد مسکن انجام شود.

او افزود: احداث سیل‌بند و اجرای حریم رودخانه از سوی شرکت آب منطقه‌ای و بازگشایی راه‌های بین مزارع و باغات آسیب‌دیده توسط جهاد کشاورزی، از دیگر مصوبات نشست بررسی مشکلات سیل در شهرستان مشکین‌شهر بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین مقرر شد زیرسازی، بازسازی و تعمیر راه‌های روستایی آسیب‌دیده از سیل در شهرستان مشکین‌شهر توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل صورت پذیرد.

در جریان پیگیری میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استان برای رفع مشکلات اهالی سیل‌زده در شهرستان مشکین‌شهر، تصمیمات لازم برای جبران خسارات سیل به خانه‌ها، معابر، جاده‌ها، راه‌های بین مزارع و همچنین احداث سیل‌بند و اجرای حریم رودخانه در مناطق آسیب‌دیده اتخاذ شد.

در این بازدید که از ۱۸ روستای سیل‌زده شهرستان مشگین‌شهر انجام شد، دستگاه‌های مرتبط برای حل مشکلات اهالی این روستا‌ها مستقر شدند و نشست جمع‌بندی با حضور مسؤولان استانی و بخشداران، اعضای شوراها، دهیاران و اهالی روستا‌های سیل‌زده در مسجد جامع روستای مشیران برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.