پلوسی برای انتخابات آینده کنگره اعلام آمادگی کرد

رئیس پیشین کنگره آمریکا با وجود ۸۳ سال سن اعلام کرد برای انتخابات آینده کنگره دوباره کاندید خواهد شد.

نانسی پلوسی، اولین زنی که به عنوان رئیس کنگره آمریکا مشغول به کار شد، روز جمعه اعلام کرد به دنبال انتخاب مجدد برای کرسی خود در سانفرانسیسکو خواهد بود.

براساس گزارش ان بی سی نیوز، او جمعه در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، نوشت: اکنون بیش از هر زمان دیگری شهر ما به ما برای پیشبرد ارزش‌های سانفرانسیسکو و بهبود بیشتر خود نیاز دارد. کشور ما آمریکا نیاز دارد تا به جهان نشان دهد که پرچم ما هنوز وجود دارد، با آزادی و عدالت برای همه. به همین دلیل است که من برای انتخاب مجدد شرکت می‌کنم.

پلوسی ۸۳ ساله که برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ به کنگره راه یافت، دو بار به عنوان رئیس کنگره انتخاب شده است، اما پس از اینکه کنترل کنگره در سال گذشته به دست جمهوری خواهان در آمد، او از سمت ریاست خود کنار زده شد.

کناره گیری او از دموکرات ها این گمانه زنی را افزایش داد که او در نهایت تصمیم به بازنشستگی از کنگره خواهد کرد. اما یک منبع آشنا به برنامه‌های او به NBC News گفت که او روز جمعه تاکید کرده ایست که به دنبال جمع آوری رای برای یک دوره دیگر خواهد بود.

در ماه اکتبر، پل پلوسی، شوهر او در خانه اش مورد حمله مردی با چکش قرار گرفت که گفته بود می خواهد او را بکشد. پل پلوسی از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت، حمله ای دلخراش که هنگام ورود پلیس به خانه اتفاق افتاد و در دوربین‌ها ثبت شد. نانسی پلوسی در ماه نوامبر گفت که این حمله بر تصمیم او در مورد بازنشستگی یا عدم بازنشستگی تأثیر خواهد گذاشت.

پلوسی به عنوان یک متخصص در ایجاد ائتلاف برای حمایت از آرای دشوار و تصویب قوانین تاریخی، از جمله برنامه امداد دارایی مشکل دار (TARP) در سال ۲۰۰۸ و قانون مراقبت مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۰، شهرت پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۱:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
بی شک این شیاطین انسان نما با مصرف آمپول های جوان کننده از قبیل آدرنوکروم که از خون نوزادان بی گناه تولید میشود،بالای صد سال عمر میکنند.
آخرین اخبار