بخشودگی جرائم بیمه‌ای ۷۴ هزار کارفرما

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: مجموع میزان بخشودگی کارفرمایان معادل رقمی بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

محمد محمدی، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان از ابتدای خردادماه آغاز شد و ۳۱ مردادماه به پایان رسید، گفت: با اجرای این طرح بیش از هزار میلیارد تومان بخشودگی جرائم برای کارفرمایان انجام شد.

وی گفت: حدود ۱۸۰ هزار کارفرما برای بخشودگی جرائم بیمه‌ای درخواست کرده بودند که بیش از ۷۴ هزار نفر مشمول بخشودگی شدند؛ بخشی از آن‌ها به صورت نقدی و بخشی به صورت اقساطی پرداخت کردند، اما مجموع میزان بخشودگی کارفرمایان در این طرح معادل رقمی بیش از هزار میلیارد تومان بوده است.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در خصوص اینکه استقبال از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوب بوده است یا خیر؟ گفت: کار خوبی که امسال توسط دولت برای بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان اجرا شد؛ با اجرای دو شرط «حفظ اشتغال» یا «افزایش اشتغال» همراه بود، زیرا هدف دولت و سیاست‌های کلان جامعه این است که اشتغال حفظ شود و به دلیل اینکه این شرایط وجود داشت، این بخشودگی شامل کارگاه‌هایی شد که فعال بوده باشند، اشتغال را حفظ و در برخی مواقع افزایش دهند. البته آمار‌هایی که از سیستم می‌گیریم نشانگر این بوده که تعداد بیمه‌شدگان اجباری با رشد خوبی همراه بوده است و انتظار می‌رود تا پایان سال میزان اشتغال افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار