دستیار رئیس جمهور آذربایجان با نتانیاهو دیدار کرد

رسانه‌ها می‌گویند دستیار رئیس جمهور آذربایجان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

رسانه‌های جمهوری آذربایجان از دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حکمت حاجی اف، دستیار رئیس جمهور آذربایجان و رئیس بخش سیاست خارجی دفتر ریاست جمهوری این کشور خبر دادند. 

سفارت جمهوری آذربایجان در سرزمین‌های اشغالی در خصوص موضوعات مطرح شده در این دیدار در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت که «همکاری‌های دو جانبه» و «چشم‌انداز‌های آینده» از جمله مسائل مطرح شده بین دو طرف بوده است.

صبح امروز رسانه‌ها از دیدار حکمت حاجی اف با «تساحی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

گفتنی است، فروردین ماه سال جاری «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان به فلسطین اشغالی رفت و بعد از دیدار با همتای صهیونیست خود، سفارت باکو در تل‌آویو را رسما افتتاح کرد. به دنبال این اقدام، دید و بازدید‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان از باکو و تل‌آویو بیشتر شد و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی خرداد ماه سفری رسمی به جمهوری آذربایجان انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۹:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
متاسفانه آذربایجان با این کارها می خواهد موجودیت و قدرتش را تثبیت کند ولی نمی دادند که به خانه عنکبوت دست دراز کرده و اسرائیل اگر می توانست از زوال و فروپاشی خود جلوگیری می کرد و اگر اسرائیل فروبپاشد نمی دانم به کجا دست دراز خواهد کرد این الهام کم عقل بی شعور.
آخرین اخبار