تاکید نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر تلاش برای توسعه استان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای توسعه همه جانبه منطقه و استان باید به صورت جدی مورد توجه مسوولان باشد.

آیت الله مصطفی محامی در حاشیه بازدید از معدن طلای تفتان بیان کرد: بهره گرفتن از ظرفیت‌های گردشگری و برداشت معادن، کشاورزی، دامپروری و نیروی انسانی کارآمد به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و اولویت مهم و اساسی می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار باشد.

وی اظهارکرد: رعایت مسائل زیست محیطی و آسیب وارد نکردن به محیط زیست و نیز توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت‌ها میان مردم منطقه سبب ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی به مردم می‌شود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: کوه آتشفشانی نیمه فعال تفتان یک موهبتی عظیم برای رونق دادن به ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی، سیاحتی، دامپروری، پرورش زنبورعسل، باغداری و ایجاد کارخانه‌های صنعتی و سرمایه گذاری در حوزه معادن بوده که دولت با حمایت از سرمایه گذاران و مشارکت دادن مردم می‌تواند، مشکلات مردم را در بخش‌های مختلف کاهش دهد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان علاوه‌بر بازدید از کارخانه استحصال طلای تفتان، در نشست اعضای شورای اداری، معتمدان، متنفذین و اقشار مردمی تفتان شرکت کرد و گفت: به مردم انقلابی، خوب و نجیب استان مژده دیدار مقام عظمای ولایت را می‌دهیم که دیدار مردم مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان در ۲۰ شهریور ماه با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

آیت الله محامی گفت: علاوه بر حفظ اخوت و برادری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم در امور و مشارکت دادن آنان در انجام کار‌های مختلف به مسوولان توصیه می‌کنیم، مسیری را بروند که در آن ارتقای شاخص‌های رضایت مندی مردم و کاهش مشکلات و دغدغه‌های اقشار جامعه است.

علیرضا شهنوازان، فرماندار تفتان نیز گفت: مردم این منطقه از سال‌های دور تاکنون یار و همراه مسوولان بوده و در امور مختلف نقش آفرینی داشته‌اند و هم اکنون نیز در کنار مسوولان نظام برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای تلاش می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار