رئیس جمهور در فردوس مطرح کرد؛

تمسک به امام حسین (ع)، مایه آبرومند شدن/ مردم، دشمن را در جنگ شناختی ناکام گذاشته اند

حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز دشمن جلوی مواجه شدن افراد با حقیقتی که امام حسین (ع) بنای زنده کردن آن را داشت می‌گیرد، اما راه آبرومندی، تمسک به راه امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان فردوس گفت: متوجه کردن دل به امام حسین (ع) در همه شرایط میسر است و بسیار ارزشمند است و امیدواریم که نام همه ما در طومار عزاداران اباعبدالله (ع) ثبت و ضبط شود.

او افزود: خداوند متعال چنین اراده کرد که امام حسین (ع) را مایه آبرو قرار دهد و اگر کسی می‌خواهد وجاهت اصلی را به دست آورد، باید به امام حسین (ع) تمسک جوید و چنین فردی می‌تواند باقی باشد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه جامعه امروز ما جامعه‌ای اسلامی و حسینی است، بیان کرد: امام حسین (ع) قیام کرد تا جهل باقی نماند و اطلاع و حقیقت واقعی باقی بماند؛ امروز دشمن به دنبال از بین بردن این درک و بصیرت است که باید جلوی آن گرفته شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنی‌های زیادی با مکتب امام حسین (ع) می‌شود، اظهار کرد: علی رغم این دشمنی‌ها و جلوگیری‌هایی که از حقیقت قیام امام حسین (ع) می‌شود، مردم از این قیام حمایت می‌کنند و با آن آشنا هستند.

او با اشاره به اینکه تجلیل از امام حسین (ع) باید با تحلیل همراه باشد، تصریح کرد: امروز رهبری نیز بر دشمن شناسی و تحلیل تأکید دارند و ما باید با تأسی از امام حسین (ع)، آزاده زندگی کنیم.

حجت الاسلام رئیسی شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس نشان دهنده وقت شناسی آن‌ها است، ادامه داد: در صورتی که وقت شناسی نداشته باشیم، در دشمن شناسی و اقدام به موقع هم دچار مشکل می‌شویم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه جنگ شناختی و ادراکی امروز برای انحراف ادراکات است، عنوان کرد: دشمن از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا جلوی پیشرفت‌های انقلاب و ایران را بگیرد، اما مردم با مقاومت خود و درک خود، دشمن را ناکام گذاشته اند.

او گفت: زمانی که سخنگوی کاخ سفید صراحتا اعلام می‌کند که فشار حداکثری شکست خورده است، نشان دهنده این است که همه ترفند‌های خود را زده اند، اما به دلیل مشارکت مردم در کشور ناکام مانده اند و نتوانسته اند ایران را به زانو در آورند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه نام امام حسین (ع) تولید قدرت می‌کند، اظهار کرد: مقاومت ما در برابر تهدید‌های دشمن به برکت نام اباعبدالله الحسین (ع) است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت بر آن است تا با اتکای به خداوند و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مشکلات را حل کند، بیان کرد: خواهیم توانست در آینده با استعانت از خداوند مشکلات را حل کنیم.

او تصریح کرد: در خراسان جنوبی اقدامات زیادی انجام شده است و رفع مشکلات درون کشور را از داخل کشور پیگیر هستیم و هیچ دخالتی را از خارجی‌ها نمی‌پذیریم.

از افزایش اشتغال در صنایع تا ایجاد پست برق در فردوس

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه در شهرستان فردوس باید صنایعی ایجاد شود تا اشتغال صورت بگیرد، گفت: برای انتقال آب به این منطقه پیگیر هستیم و کار در حال انجام شدن است تا بتوان مشکلات صنعت را رفع کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای ایجاد پست برق در فردوس نیز پیگیری شده است اظهار کرد: به زودی مشکلات این بخش را نیز رفع می‌کنیم و پست برق ایجاد خواهد شد.

او ادامه داد: در این دولت برنامه ریزی شده تا ۱۰ هزار روستا از تنش آبی بیرون بیایند و به آبرسانی پایدار برسند که تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند شده اند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه بیکاری در خراسان جنوبی نرخ کمی دارد، بیان کرد: نگذاشته ایم مشکلات قبلی باقی بمانند و برای ساخت مسکن در حال کار هستیم و تمام خراسان جنوبی به کارگاه تبدیل شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم بدانند با امکاناتی که در کشور هست و توجهی که مردم به مسائل مختلف دارند، آینده بسیار روشن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
لعنت خدا بر دشمنان اسلام . به خصوص مسئولینی که در ظاهرِ اسلام ، دارن با رفتار و اعمالشون به اسلام و تشیع خیانت میکنن و ضربه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر سید مظلومان
۱۸:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
پیش فروش ۱۴۰۱ عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد لطفا پیگیری کنید.تکمیل وجه اردیبهشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
مسئولین محترم از خودتون مابه بزارید نه اینکه تا کم میارید امامان را پیش میکشید کسب که دم از ائمه میزند باید به حرف آنها عمل کند
آخرین اخبار