رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور خبر داد؛

ارائه بیش از ۱.۵ میلیون ‌خدمت درمانی و امدادی در مرزهای ایران و عراق

محمودی گفت: عوامل جمعیت هلال احمر از ۲۷ مرداد تا ۱۲ شهریور یک میلیون و ۵۷۱ هزار خدمت درمانی و امدادی در دو سوی مرزهای ایران و عراق ارائه کرده است.

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر کشور با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان با اشاره به اینکه تردد جاده‌ای در ایام اربعین نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در سایه تلاش مجموعه‌های انتظامی نظم و انضباط خاصی در جاده‌ها برقرار است که به لطف پرودگار حوادث جاده‌ای نیز کاهش داشته است.

بابک محمودی خاطر نشان کرد: عوامل جمعیت هلال احمر از صبح ۲۷ مردادماه تا ۱۲ شهریورماه در دو سوی مرز‌های ایران و عراق بیش از یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۳۴۴ خدمت درمانی، امدادی و بشردوستانه ارائه کرده است.

او با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش و کوشش کارکنان انتظامی هستیم، اظهار کرد: پلیس خالصانه در حال خدمت رسانی به زئران اربعین حسینی، که این خود جای شکرگزاری دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور افزود: ماموریت بزرگ اربعین با نظم خاصی در حال انجام است که این حاصل مجاهدت و ازخوگذشتگی مجموعه انتظامی است که مدیون زحمات آنان هستیم.

محمودی در ادامه به اطلاع رسانی‌های پلیس در خصوص توصیه به زائران اشاره کرد و گفت: این اطلاعیه‌ها نیز به خوبی به زائران داده شد که نشان از اراده و همت پلیس در خدمت رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.