اعزام تانکر آبرسان و ژنراتور برای زائران اربعین

مدیرعامل آبفای مازندران از اعزام ۲ دستگاه تانکر سیار آبرسان و یک دستگاه دیزل ژنراتور در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت:۲ دستگاه تانکر سیار آبرسان به سمت غرب کشور برای خدمت رسانی به زائران کربلای معلی در مسیر پیاده روی اربعین و یک دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین برق تاسیسات آب مرز مهران اعزام شد.

او با بیان اینکه این شرکت هرساله برای خدمت رسانی به مشتاقان اهل بیت و حضرت سید الشهدا (ع)، تانکر‌های سیار آبرسان را به مرز‌های غربی کشور اعزام می‌کند، افزود: امسال نیز دو دستگاه تانکر سیار به همراه ۴نفر از همکاران، برای تامین آب شرب موکب‌ها و نیز زائران در مسیر پیاده روی اربعین (ایران و عراق) ارسال شد.

برارزاده، ظرفیت این دو دستگاه تانکر سیار را ۱۷۵۰۰ لیتر عنوان و گفت: به منظور تامین برق تاسیسات آب مرز مهران نیز یک دستگاه دیزل زنراتور به غرب کشور ارسال شد.

مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: تانکر‌های سیار از ۲هفته قبل در این مکان‌ها مستقر شدند و تا ایام سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) و بازگشت زائران حضور دارند.

برارزاده افزود: سال گذشته نیز ۲دستگاه تانکر سیار آبرسان و ۲دستگاه دیزل ژنراتور برای تامین آب شرب زائران در مراسم پیاده روی اربعین به مناطق مرزی و کشور عراق ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.