استقرار دو دستگاه خودروی سیارعرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از خدمات رسانی دو دستگاه خودروی ‏سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق خبر داد.

جهانبخش ‏نوکانی در بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق اظهار داشت: عملیات تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح ‏تاسیسات انبار نفت سنندج جهت ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائرین اربعین، ‏پایانه مرزی باشماق و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان‌های کرمانشاه و ‏ایلام قرار دارند ، به نحو مطلوبی در جریان می‌باشد ‏.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  افزود: دو دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر جهت سوخترسانی ‏پایدار و مطمئن به زائرین درحال تردد هستند.

او همچنین به تامین گاز مایع مورد نیاز موکب‌های مسیر و مستقر در پایانه مرزی باشماق ‏اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم جهت تامین و توزیع گازمایع این موکب‌ها با شرکت ‏های موزع وتاسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

نوکانی با تشکر و قدردانی از مالکین و متصدیان مجاری عرضه منطقه در جهت ارائه ‏خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی اظهارداشت: تیم‌های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‏پایان مراسم اربعین از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق بازدید ‏و نسبت به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.