مخالفان نتانیاهو او را به ادامه اعتراضات در قبرس تهدید کردند

مخالفان نتانیاهو تهدید کردند اعتراضات علیه سیاست‌های کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در قبرس نیز برگزار خواهند کرد.

مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در سفر امروز یکشنبه او و همسرش به قبرس نیز به اعتراضات خود علیه سیاست‌های کابینه و بویژه لایحه تغییرات قضایی ادامه می‌دهند.

به گزارش شبکه صهیونیستی "i ۲۴"، مخالفان لایحه اصلاحات قضایی که نتانیاهو قصد تصویب مفاد آن در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را دارد، وعده دادند که در سفر امروز یکشنبه نتانیاهو به قبرس با تظاهرات از او استقبال کنند.

بار دیگر مخالفان لایحه اصلاحات قضایی وارد عمل شده اند و صد‌ها نفر از آن‌ها که در قبرس زندگی می‌کنند، قصد دارند که در جریان سفر نتانیاهو تظاهرات و اعتراض کنند.

قرار است امروز نتانیاهو به همراه همسرش در سفری دو روزه به قبرس سفر کند. این اولین سفر نتانیاهو به خارج از سرزمین‌های اشغالی از پنج ماه پیش تاکنون است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر گذشته خود در اواخر ماه مارس به لندن نیز با استقبال مشابه مخالفان لایحه اصلاحات قضایی روبرو شده بود.

هزاران نفر از شهرک‌نشینان شامگاه شنبه در ادامه اعتراضات خود به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی برای سی و پنجمین هفته متوالی دست به تظاهرات زده‌اند. شهرک‌نشینان شنبه شب در ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو و لایحه اصلاحات قضایی مورد نظر این کابینه تظاهرات کردند.

روسای اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

نتانیاهو مدعی است این طرح بر دموکراسی ادعایی صهیونیست‌ها تاثیری نخواهد گذاشت و هدف آن بازگرداندن تعادل میان دستگاه‌‎ها (قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار