شورش محمد صلاح علیه مصر

خودداری محمد صلاح از پیوستن به اردوی تیم ملی مصر در فیفا دی سپتامبر باعث جنجال در این کشور شده است.

تیم ملی مصر جمعه آینده در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا به مصاف اتیوپی می‌رود. محمد صلاح، کاپیتان مصر و ستاره لیورپول، به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که برای شرکت در این بازی باشگاهش را ترک نخواهد کرد.

دیدار مصر با اتیوپی آخرین بازی فراعنه در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌ها خواهد بود و مصر پیش از این صعودش را قطعی کرده و در نتیجه دیدار با اتیوپی در واقع تشریفاتی است. مصر از پنج مسابقه قبلی خود ۱۲ امتیاز به دست آورد و صعودش به مرحله نهایی جام ملت‌ها را قطعی کرد.

باشگاه الاهلی مصر بعد از اطلاع از خودداری محمد صلاح برای شرکت در این مسابقه از فدراسیون فوتبال مصر خواست که بازیکنانش را از حضور در اردوی سپتامبر تیم ملی معاف کند. الاهلی می‌گوید با توجه به اینکه در روز ۱۵ سپتامبر باید در سوپرجام آفریقا به میدان برود به تیم ملی بازیکن نخواهد داد.

اما روی ویتوریا، سرمربی مصر، چهار بازیکن الاهلی، محمد الشناوی، محمد هانی، محمد عبدالمنعم و مروان عطیه را به تیم ملی دعوت کرده و اصرار دارد که آن‌ها باید خود را به تیم ملی معرفی کنند.

روی ویتوریا از عدم حضور محمد صلاح در اردوی تیم ملی هم ناراحت است. محمد غرابه، مدیر تیم ملی این کشور، پیشتر گفته بود حتی با وجود تشریفاتی بودن دیدار با اتیوپی این بازی برای مصر اهمیت دارد. مدیران تیم ملی تا این لحظه از اظهارنظر درباره خودداری صلاح از حضور در اردوی تیم ملی واکنشی نداشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
مصر سرزمین فراعنه
آخرین اخبار