ناوگان اورژانس زاهدان توسعه و ارتقاء یافت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزوده‌شدن ۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس زاهدان توسعه و ارتقاء یافت.

 علی عبدالرزاق نژاد بیان کرد: دو دستگاه آمبولانس مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا به چرخه خدمت‌رسانی مردم زاهدان و نصرت‌آباد افزوده شد.
 
وی ادامه داد: این دو دستگاه آمبولانس پیشرفته به پایگاه منطقه ۲ شهری زاهدان (چهارراه نقلیه) و نصرت‌آباد زاهدان اختصاص‌یافته و ارزش تقریبی این دو دستگاه آمبولانس بیش از ۷۰ میلیارد ریال است.
 
وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بیماران و مصدومان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از رسالت‌های اصلی اورژانس است گفت: استقرار این دو دستگاه آمبولانس در شمال شهر زاهدان و نصرت‌آباد نقش مؤثری در توسعه خدمات سلامت و امکان تسریع در خدمات حوزه اورژانس در این مناطق دارد.
 
دکتر عبدالرزاق با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیرو‌های اورژانس بر بالین مصدومین و بیماران گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد پایگاه‌های درون و برون‌شهری و همچنین استقرار آمبولانس در این پایگاه‌ها، هم اکنون میانگین رسیدن آمبولانس بر بالین مصدوم در سطح شهر ۷ دقیقه و در مناطق جاده‌ای ۱۳ دقیقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار