بدسرپرستی و اختلافات حاد خانوادگی دلیل بیشترین تماس‌ها با خط ۱۲۳

رئیس بهزیستی اردکان گفت: بیشترین تماس‌ها با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی شهرستان اردکان در زمینه بدسرپرستی و اختلافات حاد خانوادگی بوده است.

جمال پایه دار رئیس بهزیستی اردکان  با تاکید بر اینکه پرسنل تیم اورژانس اجتماعی ضابط قضایی محسوب نمی‌شوند گفت: اورژانس اجتماعی با جایگزین کردن مداخلات اجتماعی پیش از مداخلات قضایی و انتظامی سهم به سزایی در پیشگیری از وقوع جرم، قضایی زدایی از برخی آسیب‌های اجتماعی و تسریع در حل مشکلات دارد.

او افزود: بر اساس آمار سامانه الکترونیکی فوریتهای اجتماعی ، بیشترین تماس ها با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی شهرستان اردکان در زمینه بدسرپرستی و اختلافات حاد خانوادگی بوده است .

حجت الاسلام طالب پور مدیر موسسه افق کویر در بازدید از اورژانس اجتماعی اردکان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان اورژانس اجتماعی، براستفاده از ظرفیت‌های جامعه و موسسه فرهنگی هنری افق کویر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده تاکید کرد.

مدیر موسسه فرهنگی افق کویر شهرستان اردکان اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه وتنوع آسیب ها‌ی اجتماعی، کاهش سن افراد در معرض آسیب وگسترش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی لازم است مددکاران وکارشناسان اورژانس اجتماعی به عنوان سفیران سلامت اجتماعی اهتمام لازم را با رویکرد‌های اجتماعی داشته باشند.

او افزود: اورژانس اجتماعی شهرستان خدمات تخصصی را با بهره گیری از سازمان‌های مختلف، مشارکت اجتماعی وظرفیت دانشگاه‌ها، مدارس و تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی انجام می‌دهد که این مسئله علاوه بر آگاه سازی موجب افزایش سرمایه واعتماد اجتماعی می‌شود. در این بازدید با اهدا هدایایی از طرف موسسه فرهنگی هنری افق کویر از زحمات پرسنل اورژانس اجتماعی اردکان تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار