افتتاح محور کمربندی قصرشیرین به خسروی قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا

محور کمربندی قصرشیرین به خسروی قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا میدان نصرآباد به طول ۶ کیلومتر و با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه و در آخرین روز از هفته دولت با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار به بهره‌برداری رسید.

رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : هدف از انجام عملیات تکمیل شبکه بزرگراه کربلا از مرکز تا مرز خسروی و اتصال به کشور عراق و احداث محور بزرگراهی جهت تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع) و اتصال دروازه مرزی غرب کشور به شبکه بزرگراهی است.

رامین الماسی افزود: تأمین اعتبار و هزینه‌های پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای خدمت به زوار امام حسین (ع) انجام شده است.

وی اضافه کرد: قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا به طول چهار و نیم کیلومتر است که با احتساب دور برگردان‌ها و رمپ‌های دسترسی طول آن به ۶ کیلومتر می‌رسد و برای اجرای آن بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی بزرگراه کربلا در حد فاصل اسلام آباد غرب مرز خسروی به طول ۱۲۵ کیلومتر از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و تا کنون حدود ۹۰ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده است.

الماسی افزود: این مسیر به ۱۰ خط تقسیم گردیده که کل قطعات جز قطعه ۹ و ۱۰ الف، مابقی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.