ثبت نام حدود ۴۳ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از ثبت نام حدود ۴۳ هزار کرمانشاهی در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین خبرداد.

سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن اربعین، گفت : باتوجه به اینکه در پیک سفر به اربعین قرار گرفته ایم، شاهد شلوغی روز افزون مرز‌های خروجی به سمت عراق هستیم.

وی افزود: امسال شش مرز خسروی، مهران، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین برای تردد زوار در نظر گرفته شده که زاور می‌توانند هنگام ثبت نام در سامانه سماح، مرز خروجی خود را از میان این مرز‌ها انتخاب کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۴۲ هزار و ۷۸۵ نفر از مردم کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند.

وی ضمن توصیه به زوار جهت انتخاب مرز خسروی برای تردد به عتبات عالیات، اظهارکرد: روند خدمات رسانی در این مرز به زائرین مناسب و تمام زیرساخت‌ها در آن فراهم شده است.

کریمی خو تاکید کرد: مرز خسروی نزدیک‌ترین مرز به شهر‌های زیارتی است و باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، تردد زوار از آن روان و بدون ازدحام است.

وی خاطرنشان کرد: زواری که این مرز را برای جهت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی انتخاب کرده اند، از خدمات دهی مناسب در آن رضایت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار